Znamy nominowanych w e-Commerce Polska Awards [PATRONAT]

Znamy nominowanych w e-Commerce Polska Awards [PATRONAT]
Po raz kolejny e-Commerce Polska Awards jurorzy stanęli przed zadaniem oceny oraz wyłonienia listy firm, które w tym roku zawalczą o najważniejszą nagrodę gospodarki cyfrowej. W XII edycji konkursu e-Izby przyznano 81 nominacji w 23. kategoriach. Zwycięzców poznamy już 17 października podczas uroczystej Gali wręczenia nagród, która w tym roku odbędzie się w Hotelu NOBU w Warszawie.
O autorze
3 min czytania 2024-10-01

Konkurs e-Commerce Polska Awards to autorski projekt Izby Gospodarki Elektronicznej, który już od 12 lat nagradza najlepsze firmy działające w branży e-commerce. To barometr rozwoju tej części gospodarki elektronicznej w Polsce, którą skutecznie buduje e-handel.

Siła trendów e-commerce

Handel elektroniczny to wciąż najszybciej rozwijająca się gałąź polskiej gospodarki. Według raportu e-Izby „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2024” – 100% internautów przynajmniej raz dokonało zakupu w sieci. Skalę popularności obrazują również inne dane z raportu, które wskazują, że 77% internautów ostatnie zakupy zrobiło cyfrowo, podczas gdy z tradycyjnej, stacjonarnej formy skorzystało 23% kupujących.

Konkurs e-Commerce Polska Awards od ponad dekady może pochwalić się wysoką jakością zgłoszeń, które umożliwiają ocenę rozwoju polskiej branży e-handlu oraz śledzenie kierunku zmian trendów, mających wpływ na rozwój tej części gospodarki. Oceny tej dokonują jurorzy, do grona których zaproszenie otrzymują liderzy e-commerce, a w tym roku również przedstawiciele administracji publicznej: Ignacy Niemczycki – Wiceminister Rozwoju i Technologii, Bartłomiej Pejo – Przewodniczący Komisji Cyfryzacji, Innowacyjności i Nowych Technologii oraz kluczowych dla przedsiębiorców instytucji: Mirosław Wróblewski – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Magdalena Skarżyńska – Wiceprezes Zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu i Monika Kosińska-Pyter – Prezes Federacji Konsumentów.

e-Commerce Polska Awards w pigułce

Wśród 23 kategorii tegorocznej edycji konkursu e-Izby jak co roku znalazły się te, dedykowane e-usługom, e-finansom, e-sklepom, bankom i ubezpieczycielom. Izba Gospodarki Elektronicznej zadbała również o nowości, czego dowodem są takie kategorie jak: „Best use of AI in e-commerce”, „Best producer in e-commerce”, „Best Sustainability Initiative”, „Best AI tool for e-commerce”, i „Best B2C e-payment solution”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

XII edycja e-Commerce Polska Awards to:

  • 81 nominacji w 23. kategoriach;
  • nowe brandy i wyrównana walka o głosy jurorów;
  • wyraźny wzrost poziomu zaawansowania merytorycznego/biznesowej efektywności zgłoszeń;
  • nagrodzone najbardziej inspirujące projekty branży e-commerce 2024 roku.

Nagrody gospodarki cyfrowej

– e-Commerce Polska Awards od 12 lat stanowi jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów dla polskiego e-handlu. Doświadczeni jurorzy oceniają nie tylko wysiłek, jaki rodzimi przedsiębiorcy wkładają w rozwój tej gałęzi rynku, ale również oceniają trendy i rozwiązania, które przyczyniają się do jej sukcesu. Co roku w ręce zwycięzców trafia najważniejsza nagroda gospodarki cyfrowej, która jest symbolem prężnego rozwoju firm oraz znakiem zaufania dla jej klientów. Gratuluję wszystkim nominowanym i trzymam kciuki za tegorocznych zwycięzców – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Laureatów XII edycji konkursu e-Commerce Polska Awards poznamy już 17. października podczas uroczystej Gali wręczenie nagród, która odbędzie się w Hotelu Nobu w Warszawie. Uroczystości będzie towarzyszył networking biznesowy, jedna z kluczowych wartości promowanych i realizowanych przez e-Izbę. W trakcie gali poznamy także laureata w kategorii BEST IN – najlepszego z najlepszych w tegorocznej edycji konkursu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

A oto firmy, które walczą o nagrodę gospodarki cyfrowej tegorocznej edycji e-Commerce Polska Awards.*

Kategorie dla e-commerce

Design & Usability (Design roku) – podmioty małe

  • IdeoForce&Global Boxing
  • Koceo

Design & Usability (Design roku) – podmioty średnie i duże

  • eBilet Polska
  • eSky.pl
  • estru&Schubert Jubiler
  • ITAKA
  • Strix&Próchnik 1948

Best campaign – podmioty małe

  • Arif
  • Egmont.pl
  • Foodsi

Best campaign – podmioty średnie i duże

  • Answear.com
  • eBilet Polska
  • LOT

Best in omnichannel – podmioty średnie i duże

  • Decathlon
  • MODIVO
  • Univio&WITTCHEN

Best on mobile – podmioty średnie i duże

  • eSky.pl
  • ITAKA

Best in crossborder – podmioty średnie i duże

  • Hebe
  • MODIVO
  • Univio&Super-Pharm

Best in e-commerce B2B – podmioty średnie i duże

  • Ceneo
  • Univio&SIG
  • Wolters Kluwer

Best e-commerce retailer – podmioty średnie i duże

  • Decathlon
  • Hebe

Best Sustainability Inititive – podmioty małe

  • Agnes-bis
  • Klub Zabawkowy

Best Sustainability Inititive – podmioty średnie i duże

  • Allegro
  • Decathlon

Best adaptation to new digital reality B2C – podmioty średnie i duże

  • estru&Schubert Jubiler
  • IdeoForce&Black Red White
  • LOT
  • MODIVO
  • Strix&Semilac

Best use of AI in e-commerce – podmioty średnie i duże

  • Ideo&GT Group Tomaszek
  • Morele.net

Best e-commerce loyalty program – podmioty średnie i duże

  • Decathlon
  • LOT
  • Totalizator Sportowy

Best producer in e-commerce – podmioty małe

  • Deko Electronics
  • Koceo
  • Marko

Best producer in e-commerce – podmioty średnie i duże

  • Decathlon
  • Ideo&IdeoForce&Kronospan Mielec
  • Philips

Kategorie dla e-usług

Best logistic tool

  • Alsendo
  • DHL
  • Orlen Paczka

Best omnichannel tool/technology/service

  • Mobile Institute
  • PKO Leasing
  • Setup.pl

Best automatization tool/technology in e-commerce

  • Algolytics
  • Apilo
  • eparagony.pl
  • Exorigo-upos

Best e-commerce B2B tool/technology/service

  • Algolytics
  • Apifonica
  • Droplo

Best tool for e-commerce

  • AtomStore
  • eparagony.pl
  • Media4U
  • PAYBACK
  • WhenUBuy

Kategorie dla e-finansów

Best e-banking implementation

  • Alior
  • Credit Agricole
  • Nest Bank
  • Pekao SA
  • PKO Leasing

Best on-line insurer

  • Link4
  • Uniqa
  • Wiener

Innovative e-payment solution

  • Mastercard
  •  mBank&mElements
  • PayU
  • Przelewy24

Best B2C e-payment solution

  • Mastercard (za wdrożenie usługi tokenizacji w Polsce)
  • Mastercard (za Click to Pay)
  • Przelewy24
  • Tpay

Więcej informacji o konkursie znajdziesz TUTAJ >>

Partnerzy Główni konkursu: Allegro, Mastercard, Przelewy24
Partner kategorii: PayU
Patronat honorowy: Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Audytor: Kancelaria Olesiński i Wspólnicy
Partnerzy medialni: Biznes24, DlaHandlu.pl, Marketer+, Nowy Marketing, Omnichannel News, Sztuka e-commerce, ecomersy.pl i E-commerce w Praktyce

*Nominowani w konkursie e-Commerce Polska Awards 2024 prezentowani są w kolejności alfabetycznej.
Zdjęcie główne: mat. pras.