Ponad 170 ekspertów zasiadających w 11 grupach jurorskich wybrało kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do nagrody Effie Awards 2021. Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego LOTTE Wedel, właściciela marki E.Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.
Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymał McCANN Poland (7), VMLY&R (6) oraz DDB Warszawa (5) i Publicis Worldwide (5).
Zobacz również
12 nominacji zdobyła agencja mediowa Starcom, kolejne otrzymali Performics (7) i Spark Foundry (7) oraz Wavemaker (6).
Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: McDonald’s (4) i Grupa Maspex (4), a następnie Grupa Żywiec (3), LEGO (3), Mastercard (3) oraz Polski Standard Płatności (3).
Wśród tegorocznych nominowanych znalazło się ponad 20 debiutantów, a najwięcej nominacji Jury przyznało w kategorii React & Defend.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Poniżej lista wszystkich nominowanych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nagrodzonych poznamy 26 października 2021 r. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
W tym roku, swoim zaangażowaniem, Effie Awards Poland wspierają:
- Sponsorzy Strategiczni: TVN, Onet, Salesforce, Radio Zet
- Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS, YouTube
- Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Media&Leads Polska
- Doradca prawny: Firma prawnicza LSW
- Patroni medialni: NowyMarketing, Forbes, Business Insider, PRoto, Marketer+, E-Commerce w praktyce, Marketing przy Kawie, KampanieSpołeczne.pl, Player, NOIZ.
Szczegóły dostępne są na stronie awards.effie.pl/.