Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Znamy przewodniczących jury konkursu Young Creatives Cannes 2025

Znamy przewodniczących jury konkursu Young Creatives Cannes 2025
Poznaliśmy przewodniczących jury konkursu Young Creatives Cannes 2025 oraz odpowiedź na pytanie o to, czym karmią swoją kreatywność.
O autorze
1 min czytania 2025-02-03

Young Creatives Cannes to przestrzeń dla młodych twórców, którzy pragną dać się poznać na międzynarodowej scenie kreatywnej. Organizatorzy wydarzenia ogłosili nazwiska przewodniczących tegorocznej edycji, którym zadali pytanie: „Czym karmicie swoją kreatywność?”.

Podczas Young Creatives Cannes 2025 prace konkursowe oceniać będą: Michał Pawlik z Mamastudio, Karolina Kałużna z agencji Przestrzeń, Helena Korniejew (Big Picture), Renata Wasiak-Sosnowska (Haves Media), Wojtek Kowalik z Brain oraz Maciej Waligóra z DDB Warszawa.

Wśród odpowiedzi na pytanie dotyczące sposobów dokarmiania kreatywności znalazły się m.in. takie odpowiedzi jak:

  • „Sztuka, taniec i śpiew” Renaty Wasiak-Sosnowskiej,
  • „Czym karmię swoją kreatywność? Codziennie czymś innym. Najlepiej jeśli za każdym razem jest to coś z zupełnie innej kategorii. A dzisiaj? Jogurtem z granolą, kawą i zupą pomidorową z mascarpone i grzankami” Macieja Waligóry
  • i „Nie wiem, czy kreatywność można świadomie karmić – nigdy nie wiadomo, co okaże się dla niej pożywne. Ale to, co na pewno wzmaga apetyt, to głód, czyli chwile, gdy robi się rzeczy po nic. W ogóle nie myśląc, co zrobi z nimi kreatywność” Karoliny Kałużnej.

Zgłoszenia do Young Creatives Cannes 2025 można przesyłać do 10 lutego br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Poznaliśmy nagrodzonych w konkursie Young Creatives 2024. Najlepsi powalczą podczas Cannes Lions

Zdjęcie główne: mat. pras. Young Creatives Cannes

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się