Prace jury Effie Europe podzielone są na dwie rundy. W pierwszej jury wybierze tegorocznych finalistów, a druga runda spotka się w Brukseli, 26 i 27 czerwca, by wytypować zwycięzców.
Jury pierwszej rundy składa się prawie z 50 profesjonalistów z 20 krajów europejskich, z czego z Polski są to: Michał Kociankowski z Synergion, Ela Twardowska z Ogilvy, Kamil Wiszowaty z Value Media. Pełna lista osób wchodzących w skład jury pierwszej rundy dostępna jest na stronie.
Zobacz również
Natomiast jury drugiej rundy zgromadzi prawie 40 przedstawicieli branży z 17 krajów, tu z Polski są: Inga Songin z Danone Polska i Marta Życińska z Mastercard.
Tegorocznemu jury, po raz pierwszy w historii programu europejskiego, współprzewodniczą klient i lider agencji: Bastien Schupp, wiceprezes ds. globalnej strategii marki i komunikacji marketingowej w Groupe Renault i Harjot Singh, dyrektor ds. strategii w McCann Worldwide.
Effie Awards Europe był pierwszym ogólnoeuropejskimi konkursem w dziedzinie komunikacji marketingowej, oceniającym skuteczności komunikacji. Nagrody są otwarte dla wszystkich agencji i marek, które prowadzą kampanie międzynarodowe (co najmniej w 2 krajach Europy). Europejska edycja Effie prowadzona jest od 1996 roku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing