Znamy wyniki plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2015

24. stycznia 2016 zakończyła się trzecia edycja plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku. W konkursie udział wzięło 27 kandydatur, z czego 10 zostało poddanych finałowemu głosowaniu, w którym czytelnicy Branding Monitora wyłonili zwycięzcę.
O autorze
1 min czytania 2016-01-25

Podobnie jak rok temu, tygodniowa walka na głosy wywoływała duże emocje. W głosowaniu oddano ich ponad 10 tysięcy, z czego 4,2 tys. zgarnął tegoroczny zwycięzca – x-kom. Swój rebranding przeprowadził z pomocą agencji BNA, a ogłosił go w październiku ubiegłego roku. x-kom otrzymał także Wyróżnienie Organizatora za koncepcję kompleksowej identyfikacji dla silnej i nowoczesnej marki, łączącej estetykę minimalizmu z dynamiką zastosowanych kolorów.

Drugie miejsce zajęło Miasto Słupsk, za sierpniową zmianę identyfikacji dokonaną przez Rio Creativo. Profesjonalny rebranding uporządkował miejski system wizualny, który powinien stać się wzorem dla podobnych działań w innych polskich miejscowościach.

Trzecie miejsce, po emocjonującej walce, zajęła ostatecznie firma Femax z Gdańska, dla której zmianę szat w listopadzie 2015 przygotowała agencja Visane. Głosujący docenili olbrzymi postęp w jakości identyfikacji, który dokonał się wraz z przeprowadzonym rebrandingiem.

RE:PL – Polski Rebranding Roku jest organizowanym przez Branding Monitor corocznym plebiscytem, który ma na celu docenienie i wyróżnienie profesjonalnych przemian wizualnych, dokonujących się w naszym kraju. Tegoroczna edycja była już trzecim wydaniem konkursu. Wszyscy, którzy nie zdążyli zagłosować, będą mieli okazję zrobić to za rok. Do tego czasu warto śledzić informacje o rebrandingach oraz przygotowywać się na kolejną edycję plebiscytu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj