Znamy zwycięzców głosowania – świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę

Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.
O autorze
1 min czytania 2019-12-12

W tym roku Coca-Cola po raz pierwszy w historii oddała internautom decyzję o tym, w których miastach pojawią się kultowe świąteczne ciężarówki. Konkurs zaangażował do działania mieszkańców całej Polski, którzy bili rekordy w oddawanych głosach na swoje miasta! W głosowaniu wzięło udział aż 811, czyli 87,6% polskich miast, a w pierwszym etapie oddano ponad 450 tysięcy głosów. Największe emocje pojawiły się jednak na finale – podczas starcia na żywo, na fan page’u Coca-Cola oddano rekordową liczbę 1 700 000 głosów! Zgodnie z decyzją internautów, tuż przed świętami, legendarne ciężarówki przyjadą do Chorzel, Sandomierza i Iławy. Na mieszkańców czekać będzie iście świąteczna atmosfera oraz moc atrakcji.

Przebieg świątecznej trasy Coca-Cola:

  • Iława, 18 grudnia
  • Chorzele, 19 grudnia
  • Sandomierz, 21 grudnia

Przyjdź na wyjątkowe wydarzenie ze znajomymi i rodziną i poczuj magię Świąt z Coca-Cola.

Kampania Coca-Cola „Poczuj magię Świąt”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Świąteczna trasa ciężarówek to element kampanii Coca-Cola, prowadzonej pod hasłem „Poczuj magię Świąt”. W ramach tegorocznej promocji marka przygotowała również m.in.: świąteczne etykiety, dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH, materiały POSM, loterię konsumencką, działania z influencerami i tiktokerami oraz nową odsłonę kultowej piosenki „Coraz bliżej Święta”, stworzoną we współpracy z Natalią Kukulską.

Za planowanie, zakup mediów i współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, za adaptację kopii telewizyjnej – McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się LiquidThread i White Paper Agency. Działania PR powierzono agencji Big Picture.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się