…w dniach 30 listopada – 2 grudnia w Rzymie. Ponadto dwa najlepsze zespoły w kategorii Young Creatives Integrated wezmą udział w międzynarodowym finale konkursu.
W kategorii Young Creatives Integrated nagrodę główną zdobyły zespoły: Magda Ciereszko i Joanna Wojniłko reprezentujące Lubie to – linked by Isobar oraz Maciej Braksal i Aleksander Piątek z Focus Media Group. Nominacje otrzymali Bartłomiej Walczuk i Bartek Włodarczyk/180 heartbeats + JUNG V. MATT, Adrianna Hochmańska i Irminia Pączek reprezentujące Grandes Kochonos Digital oraz Marcin Pucyk i Kamil Kotarba z 2012 Agency.
Zobacz również
Partnerem kategorii Young Creatives Integrated była marka Lirene. Zadaniem konkursowym było stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dla linii fluidów Perfect Tone. Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli jeszcze 31 lat. Prace w ramach kategorii oceniało jury pod przewodnictwem Małgorzaty Drozdowskiej i Agnieszki Klimczak z FCB Warsaw.
W kategorii Just Creatives nagrodę zdobyli Artur Dziedzic i Zuzanna Miksiewicz z agencji Publicis. Nominacje otrzymały trzy zespoły: Kornelia Radzięta i Piotr Zarczyński/ Albo Albo, Robert Poryzała i Renata Bujanowska/ Leo Burnett oraz Michał Sosiński i Patryk Michoń z McCann Worldgroup. Prace w kategorii Just Creatives oceniało jury po przewodnictwem Przemysława Bogdanowicza z 2012 agency.
Partnerem kategorii Just Creatives była Kompania Piwowarska. Zadaniem uczestników było stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dla piwa Prażubr. Kategoria skierowana jest do wszystkich kreatywnych, którzy przekroczyli 31. rok życia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach kategorii Young Creatives Planners uczestnicy mieli za zadanie opracowanie projektu strategii dla Fundacji Integracja. Najlepsza okazała się propozycja autorstwa Ariela Kępki i Marcina Gotowca z MEC. Nominacje otrzymały zespoły: Anna Górecka i Małgorzata Dymecka/ McCann & MRM, Bartłomiej Walczuk i Julia Kałczyńska/ 180heartbeats + JUNG V. MATT oraz Natalia Drobniak i Ilona Skarbowska reprezentujący Os3.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kategoria Young Creatives Planners jest dedykowana strategom, plannerom i reasercherom z agencji reklamowych i domów mediowych, którzy nie ukończyli 31 lat. Tegoroczne prace oceniało jury pod przewodnictwem Adama Nowakowskiego z Leo Burnett Warszawa.
Organizatorzy konkursu: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Eurobest, KTR
Partnerzy: fotolia by Adobe, Fundacja Ad Artis
Współpraca: Rytmika-Studio dźwiękowe, 77C A T S