W nagrodę zwycięzcy wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w dniach 28 – 30 listopada w Londynie. Ponadto, dwa najlepsze zespoły w kategorii Integrated wezmą udział w międzynarodowych finałach Young Creatives Integrated Competition
W kategorii Young Creatives Integrated nagrodę główną zdobyły zespoły: Paweł Murawski i Bartosz Bulak oraz Marta Krawiec i Pablo Dominguez Agregan reprezentujący 180heartbeats + JUNG V. MATT (nagroda + wyróżnienie). Nominacje otrzymali Adriana Hochmańska i Irmina Pączek / Grandes Kochonos Digital oraz Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz z agencji They.pl.
Zobacz również
Partnerem kategorii Young Creatives Integrated była marka Volksawagen. Zadaniem konkursowym było stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dedykowanej programowi Mali Ratownicy, którego celem jest edukowanie dzieci w wieku 6-14 lat w zakresie pierwszej pomocy. Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 31 lat. Prace w ramach kategorii oceniało jury pod przewodnictwem Michała Desowskiego, Dyrektora Kreatywnego z Saatchi & Saatchi IS w składzie: Iza Ogórek / TVN Media, Tomek Matuszewski / Follow, Michał Kubik / Brasil, Michał Szaniecki / Volkswagen.
W ramach kategorii Young Planners uczestnicy mieli za zadanie opracowanie projektu strategii oraz zaplanowanie kampanii dla linii napojów marki Tymbark. Najlepsza okazała się propozycja autorstwa Pauliny Maćczak oraz Klementyny Jarmusz z Havas PR. Nominacje otrzymały zespoły: Łukasz Gołacki i Agnieszka Gałkowska z agencji Walk Creative oraz Natalia Drobniak i Dawid Kaźmierczak reprezentujący McCann Worldgroup Poland.
Kategoria Young Planners jest dedykowana strategom, plannerom i reasercherom z agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowych, którzy nie ukończyli 31 lat. Tegoroczne prace oceniało jury pod przewodnictwem Jakuba Eichelbergera, Strategy and Buisness Director’a z agencji DDB&Tribal w składzie: Marek Rosłan / Saatchi & Saatchi IS, Henryk Klawe / TGTH, Kamila Ziober / CPC oraz Bartosz Załęcki.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Organizatorzy konkursu: Eurobest, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, KTR
Partnerzy: Volkswagen, Tymbark
Współpraca: McCann&MRM, MIŁO Posproduction, Studio dźwiękowe GŁOŚNO
Słuchaj podcastu NowyMarketing