Konkurs był adresowany do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie, licencjackie, inżynierskie oraz podyplomowe z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2015 do 31 lipca 2019 r.
Nadesłane prace oceniane były przez jury, w którego skład weszli posiadacze certyfikatu DIMAQ, certyfikowani trenerzy DIMAQ, przewodniczący Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, przedstawiciel SGH. Ze wszystkich nadesłanych prac do II etapu zostało zakwalifikowanych 5 prac magisterskich, 5 licencjackich oraz 2 podyplomowe, spośród których jury ostatecznie wyłoniło troje laureatów. Wszyscy są absolwentami Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Zwycięzcą VIII edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI w kategorii prac magisterskich został Andrzej Muchliada za pracę Platformy wielostronne. Charakterystyka i reguły ich działania (SGH). Laureat otrzymuje nagrodę główną – bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W kategorii prac licencjackich najlepszy okazał się Krystian Maciejca z pracą O wykorzystaniu narzędzi Google do analizy kampanii marketingowo-sprzedażowych na przykładzie sklepów internetowych z branży wentylacyjnej (SGH). W kategorii prac podyplomowych nagroda przypadła Natalii Zdun za pracę Influencer marketing na platformie YouTube na przykładzie filmów sponsorowanych autorstwa Krzysztofa Gonciarza (SGH). Nagrodą dla zwycięzców w kategoriach prac licencjackich i podyplomowych jest bezpłatny udział w czterodniowej Akademii DIMAQ – kompleksowym szkoleniu z zakresu marketingu internetowego, które przygotowuje do zdobycia certyfikatu DIMAQ.
– Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością prac, które miałam przyjemność oceniać. Prace, które dotarły do finału konkursu są na tak wysokim poziomie, że zdarzało mi się upewniać, że oceniam pracę np. licencjacką, a nie magisterską. Zarówno obserwacje, jak i metodologia, dobór materiałów źródłowych, wybór danych i umiejętność ich interpretacji, to elementy, które zadecydowały o wyborze zwycięskich prac. Jestem pewna, że finaliści bardzo szybko odnajdą się na rynku pracy, bo właśnie o takich osobach marzy każdy pracodawca – mówi Anna Robotycka, managing partner w agencji F11, jurorka DIMAQ UNI.
– Bardzo nas cieszy to, że w kolejnej edycji konkursu otrzymaliśmy niemal dwukrotnie więcej prac niż w ubiegłej, co, nawet uwzględniając nową kategorię (prace podyplomowe), pokazuje, że konkurs cieszy się niesłabnącym powodzeniem. Z punktu widzenia pracodawców branży e-marketingu, zainteresowanie młodego pokolenia tym obszarem jest dobrym prognostykiem – dodaje Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji IAB Polska.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Planowana jest już kolejna edycja konkursu. Zgłoszenia ruszą wiosną 2020 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegółowe informacje o konkursie dostępne na stronie dimaquni.com
Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa
Patroni medialni: NowyMarketing, dlaStudenta.pl, Perspektywy