Już po raz trzeci najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo na polskim YouTube zostały nagrodzone statuetkami YouTube Works Awards. Ta edycja konkursu przeznaczona była dla kampanii wyświetlanych na platformie YouTube w okresie lipiec 2022 – lipiec 2023.
Jury, złożone z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej oraz niezależnych twórców, wybrało i wyróżniło statuetką YouTube Works te projekty, które w doskonały sposób połączyły ciekawy pomysł, precyzyjną realizację oraz wysoką skuteczność, a także wykorzystały w pełni potencjał reklamowy YouTube.
Zobacz również
Pełną listę zwycięzców prezentujemy poniżej:
– Trzecia edycja YouTube Works Awards doskonale pokazuje, jak spektakularne efekty, dzięki połączeniu innowacyjnego pomysłu na wideo lub kampanię i idealnego wykonania, może osiągnąć praktycznie każdy, niezależnie od wielkości firmy, marki czy budżetu, którym dysponuje. Oczywiście nie należy zapominać tutaj o ludziach, czyli wszystkich marketerach i marketerkach, którzy tworzą te pomysły i dbają o to, aby zostały zrealizowane. YouTube Works Awards to przede wszystkim ich święto – podsumowała tegoroczną edycję Olga Kudryk, Marketing Manager, Google.
PS YouTube Works Awards 2022 przyznane: Grand Prix dla kampanii „Jestem kobietą” marki YES
Sprawdź zwycięzców edycji YouTube Works Awards 2022. Grand Prix zdobyła wówczas kampania „Jestem kobietą” marki YES, która została wyróżniona także w dwóch innych kategoriach. Jury nagrodziło również kampanie Jeronimo Martins Polska, Storytela, Mastercard i Grupy Maspex.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS2 Małgorzata Majcher (DDB Warszawa) i Małgorzata Ambrożewicz (Kantar Polska): W konkursie YouTube Works szukamy najbardziej kreatywnych kampanii
W ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostają najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie opowiadają w naszym podcaście Małgorzata Majcher i Małgorzata Ambrożewicz.
Słuchaj podcastu NowyMarketing