Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Znamy zwycięzców YouTube Works Awards 2023

Znamy zwycięzców YouTube Works Awards 2023
Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES.
O autorze
1 min czytania 2024-03-13

Już po raz trzeci najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo na polskim YouTube zostały nagrodzone statuetkami YouTube Works Awards. Ta edycja konkursu przeznaczona była dla kampanii wyświetlanych na platformie YouTube w okresie lipiec 2022 – lipiec 2023. 

Jury, złożone z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej oraz niezależnych twórców, wybrało i wyróżniło statuetką YouTube Works te projekty, które w doskonały sposób połączyły ciekawy pomysł, precyzyjną realizację oraz wysoką skuteczność, a także wykorzystały w pełni potencjał reklamowy YouTube. 

Pełną listę zwycięzców prezentujemy poniżej:


– Trzecia edycja YouTube Works Awards doskonale pokazuje, jak spektakularne efekty, dzięki połączeniu innowacyjnego pomysłu na wideo lub kampanię i idealnego wykonania, może osiągnąć praktycznie każdy, niezależnie od wielkości firmy, marki czy budżetu, którym dysponuje. Oczywiście nie należy zapominać tutaj o ludziach, czyli wszystkich marketerach i marketerkach, którzy tworzą te pomysły i dbają o to, aby zostały zrealizowane. YouTube Works Awards to przede wszystkim ich święto – podsumowała tegoroczną edycję Olga Kudryk, Marketing Manager, Google. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS YouTube Works Awards 2022 przyznane: Grand Prix dla kampanii „Jestem kobietą” marki YES

Sprawdź zwycięzców edycji YouTube Works Awards 2022. Grand Prix zdobyła wówczas kampania „Jestem kobietą” marki YES, która została wyróżniona także w dwóch innych kategoriach. Jury nagrodziło również kampanie Jeronimo Martins Polska, Storytela, Mastercard i Grupy Maspex.

PS2 Małgorzata Majcher (DDB Warszawa) i Małgorzata Ambrożewicz (Kantar Polska): W konkursie YouTube Works szukamy najbardziej kreatywnych kampanii

W ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostają najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie opowiadają w naszym podcaście Małgorzata Majcher i Małgorzata Ambrożewicz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się