Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Znane twarze w roli rzek w najnowszej kampanii „Godzina dla Ziemi WWF”

Znane twarze w roli rzek w najnowszej kampanii „Godzina dla Ziemi WWF”
Fundacja WWF Polska rozpoczyna kampanię dla akcji Godzina dla Ziemi WWF. W 2024 roku fundacja kładzie nacisk na problemy, z którymi borykają się polskie rzeki. 5 znanych osób wciela się w role płaczących rzek i zachęca do podpisania petycji. W projekcie wystąpili: Majka Jeżowska, Iga „Ofelia” Krefft, Ula Dębska, Michał „Rozkoszny” Korkosz i Michał Piróg.
O autorze
1 min czytania 2024-03-12

Hasło kampanii „Bo woda była za słona” nieprzypadkowo nawiązuje do antyprzemocowej kampanii „Bo zupa była za słona”. Fundacja celowo personifikuje rzeki poprzez postaci ambasadorów, z których każdy zwraca uwagę na inny problem przemocy, jaka spotyka rzeki z ręki człowieka.

Przykładem, który wszyscy pamiętamy, jest katastrofa, która wydarzyła się na Odrze, gdzie w zbyt słonej wodzie złota alga miała idealne warunki, by się rozwijać i zabijać (w sumie 215 milionów organizmów). Stąd jedną z bohaterek kampanii jest Odra Algami Umęczona (w tej roli Majka Jeżowska), która stała się ofiarą przemocy, bo woda była za słona. Mir domowy Odry został zakłócony, bo człowiek stwierdził, że wie lepiej, co dla rzek jest najlepsze: bariery, regulacja, przekształcanie koryta.

W rolach pozostałych rzek: Iga „Ofelia” Krefft jako Kłodnica Za Życia Uwięziona, Ula Dębska jako Wisła Lamentująca, Michał „Rozkoszny” KorkoszPrądnik Systemem Udręczony i Michał Piróg jako Bug Cierpiący.

fot. Materiały prasowe WWF Polska

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O co chodzi w Godzinie dla Ziemi WWF?

W przedostatnią sobotę marca (23.03) o godzinie 20:30 zgasimy światło dla planety w ramach akcji Godzina Dla Ziemi WWF. Tym symbolicznym gestem, który od 18 lat łączy ludzi na całym globie, wskazujemy na troskę o stan naszej planety i przyrody. W tym roku Fundacja skupia się na rzekach, z których aż 98,9% w naszym kraju jest w złym stanie, bo są niewłaściwie zarządzane. Teraz o rzekach decyduje Ministerstwo Infrastruktury, które nie zajmuje się ochroną środowiska, a realizacją inwestycji. Rzeki powinny znaleźć się w gestii Ministerstwa Klimatu i Środowiska, jako strategiczny zasób Państwa, któremu należy się ochrona.

Pod apelem WWF można się podpisać na stronie: http://www.godzinadlaziemi.pl/.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kto pracował nad kampanią

Fundacja WWF Polska odpowiada w tej kampanii za strategię komunikacji, strategię mediową i koncept kreatywny. Zdjęcia bohaterom zrobiła fotografka Małgorzata Popinigis, MUA Anna Kobalczyk, a produkcją sesji zajął się Dom Produkcyjny JOHO. Agencja FCB&TheMilkman w zespole z graficzką Fundacji włączyła się w prace nad Key Visualem kampanii. Za współpracę z bohaterami i bohaterkami kampanii odpowiada Lettly – agencja strategiczna influencer marketingu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania WWF Polska potrwa od 11 marca do początku kwietnia.

Zdjęcie główne: materiały prasowe WWF Polska