– Michał Wójcik to rozpoznawalna osoba, która od lat bawi Polaków. Cieszymy się, że udało się nam wspólnie nawiązać współpracę. W klipach promujących Oferteo.pl chcieliśmy wykorzystać potencjał kabaretowy oraz aktorski Michała i w efekcie udało nam się zrealizować zabawny materiał – komentuje Karolina Leguła-Leszczyńska, odpowiedzialna za zarządzanie marką w firmie Oferteo
W ramach współpracy komika z Oferteo.pl powstały trzy zabawne klipy w stylu krótkich majsterkowych tutoriali, w których Michał Wójcik nieporadnie próbuje zainstalować instalację fotowoltaiczną, skręcić szafkę oraz zmontować skrzynkę elektryczną. Reklamy będę emitowane w serwisie Youtube oraz social mediach.
Zobacz również
Za realizację materiału odpowiada studio produkcyjne Orka.
Michał Wójcik to polski artysta kabaretowy, jeden z członków kabaretu Ani Mru-Mru, występował także w improwizowanym serialu „Spadkobiercy”. Od grudnia 2020 występuje w roli reporterki Wiesławy Strzały-Niewczas w programie telewizyjnym TVP2 Kabaret.
– Bardzo podobała mi się współpraca z Oferteo przy realizacji tych parodii life-hacków. Sam mam problem z majsterkowaniem i ogarnianiem elektryki, więc bardzo dobrze czułem się w tej konwencji. Byłem w nich autentyczny, kiedy nie potrafiłem zapamiętać co jest czym w skrzynce rozdzielczej czy też zasad łączenie paneli. Fajne jest, gdy marki sięgają po humor w reklamach. Pomimo humorystycznego podejścia w komunikacji, podeszliśmy do tego poważnie, podkreślając profesjonalizm specjalistów działających na platformie. Jestem przekonany, że takie produkcje zwracają większą uwagę widzów. Liczę, że będą się przy nich dobrze bawić – komentuje Michał Wójcik.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing