TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

ZnanyLekarz.pl otrzymuje 20 milionów dolarów finansowania i łączy się z portalem Doctoralia.com – liderem na rynku usług medycznych online w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej

Wiodący polski serwis do umawiania wizyt lekarskich online i wymiany opinii o lekarzach właśnie ogłosił nową rundę finansowania, otrzymując 20 milionów dolarów od funduszu Target Global.
O autorze
2 min czytania 2016-06-09

Pozostali inwestorzy to: ENERN Investments i EBOR. Jednocześnie firma umacnia pozycję lidera w skali światowej w zakresie usług medycznych, łącząc się z ogólnoświatowym konkurentem – Doctoralia.com. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na dalszą ekspansję firmy i rozwój na innych rynkach.

20 milionów dolarów dla DocPlanner.com na ekspansję

Szybki rozwój, umocnienie pozycji lidera w Europie i plany dotyczące ekspansji na nowe rynki, przekonały inwestorów do kolejnego finansowania DocPlanner’a. W obecnej rundzie (seria C) spółka pozyskała 20 milionów dolarów od Target Global. W rundzie uczestniczyły również ENERN Investments i EBOR (poprzez Program Inwestycyjny Venture Capital).

Łączna kwota inwestycji w DocPlanner do tej pory, uwzględniając obecną rundę, wynosi 34 miliony dolarów. W gronie dotychczasowych inwestorów znajdują się, m.in. EBRD, Point Nine Capital, Piton Capital, RTAventures, Lukasz Gadowski (Delivery Hero) i Fabrice Grinda (Airbnb, Uber). 

-Mamy ambicję stać się największą platformą usług medycznych na świecie. Obecnie kładziemy największy nacisk na budowanie silnej globalnej obecności – wzmocnienie pozycji na kluczowych rynkach (Polska, Turcja i Włochy) i dodanie 4-5 kolejnych, silnie rozwijających się rynków, budując biznes od początku bądź poprzez przejęcia lokalnych graczy. Obecność i użyteczność platform usług medycznych jest coraz częściej dostrzegana przez lekarzy i pacjentów w coraz większej liczbie krajów – mówi Mariusz Gralewski, założyciel i prezes DocPlanner. – Na naszych kluczowych rynkach obserwujemy dynamiczny wzrost zapotrzebowania ze strony pacjentów na dostępność kalendarzy lekarzy online, dlatego skupiamy się na dostarczaniu najwyższej jakości pozytywnych doświadczeń dla obu tych grup – dodaje Gralewski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

-Jesteśmy dumni, stając się inwestorem firmy DocPlanner. Nasz zespół został pozytywnie zaskoczony reakcją rynku na unikalny produkt, który zapewnia lepsze zarządzanie wizytami pacjentów, bardziej wyrafinowany marketing i narzędzie do pozyskiwania nowych pacjentów dla lekarzy i placówek. Wierzymy, że możliwości międzynarodowej ekspansji DocPlanner’a, poprzez integrację lokalnych usługodawców, doprowadzą firmę do pozycji dominującej na rynku – mówi Yaron Valler, Partner Zarządzający w Target Global.

DocPlanner łączy się z Doctoralią

W ciągu ostatnich kilku lat obydwie firmy zbudowały silne pozycje na swoich lokalnych rynkach. Grupa DocPlanner ma obecnie 8 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie, z czego 90% pochodzi z Europy. Doctoralia, z ponad 9 milionami unikalnych użytkowników każdego miesiąca, jest wiodącym graczem w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej, w tym Brazylii i Meksyku. Połączone portale będą używane przez 17 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie, udostępniając bazę 5 milionów lekarzy na całym świecie. Pięć milionów lekarzy z 20 krajów będzie mogło korzystać z płatnych pakietów, a baza zarejestrowanych użytkowników wyniesie 3 miliony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

-Firmy uzupełniają się pod względem geograficznym i każda posiada wspaniały zespół. Wspólnie możemy wykorzystać najlepsze praktyki i dostarczać jeszcze lepszy produkt i oprogramowanie zarówno dla lekarzy, jak i dla pacjentów w skali globalnej – komentuje Mariusz Gralewski. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Większościowe udziały w połączonej firmie będą nadal mieli dotychczasowi akcjonariusze grupy DocPlanner. Założyciele firmy Doctoralia staną się znaczącymi udziałowcami i dołączą do kadry zarządzającej. Zespół z Barcelony, będzie kontynuował umacnianie pozycji firmy w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej.

-Jesteśmy podekscytowani opcją budowania pozycji globalnego lidera usług medycznych razem z grupą DocPlanner, zwłaszcza że nasze zespoły mają podobny styl działania, a jednocześnie jest wiele obszarów, w których możemy się uczyć od siebie. Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego partnera – mówi Albert Armengol, założyciel i prezes Doctoralia.com.