Hasło przewodnie kampanii brzmi: Znajdź lekarza, wybierz termin i umów wizytę. Na potrzeby kampanii przygotowano trzy wersje spotu, a jego twórcy postanowili w zabawny sposób pokazać kontrast pomiędzy umawianiem się do lekarza przez telefon i za pośrednictwem ZnanyLekarz.pl. W roli głównej wystąpiła aktorka – Anna Górska.
– Rezerwowanie hotelu czy zamawianie jedzenia przez Internet stało się dla Polaków czymś powszednim. Umawianie wizyt lekarskich online jest tak samo łatwe, niestety nadal nie wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę. Wierzymy, że silna kampania telewizyjna wsparta reklamą w sieci wzmocni świadomości naszej usługi jak i samej marki ZnanyLekarz.pl. Chcemy, żeby każdy wiedział, że za pośrednictwem naszego portalu może nie tylko w prosty i szybki sposób znaleźć odpowiedniego dla siebie specjalistę, ale też wybrać dogodny termin i umówić się na wizytę – komentuje Piotr Radecki, Country Manager w ZnanyLekarz.pl.
Zobacz również
Celem kampanii jest wzrost liczby wizyt umawianych poprzez portal. Reklama podkreśla także zalety umawiania się do lekarza przez Internet oraz promuje markę jako lidera kategorii.
Spoty reklamowe:
Słuchaj podcastu NowyMarketing