Województwo podlaskie już od jakiegoś czasu komunikuje się hasłem „Podlaskie. Zasilane naturą”. W swoich kampaniach stale podkreśla unikatowe walory podlaskiej przyrody, autentyczności, życiu i wypoczynku w duchu idei „slow”. Jednocześnie zwraca uwagę na bliskość i dostępność regionu, który często zaskakuje różnorodnością, a nawet egzotyką z uwagi na swoją wielokulturowość.
Do tych cech regionu nawiązuje też najnowsza kampania województwa podlaskiego pod hasłem „Znasz? Poznaj” – ukazuje je w kontekście zmieniającej się rzeczywistości, w której często zapominamy o tym, co jest na wyciągnięcie ręki. W cyklu kreacji opartych na zestawieniu dwóch światów Podlaskie udowadnia, że upragnione „nieznane” często jest bliżej niż myśleliśmy.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncept i realizację kampanii odpowiada agencja White Bits.
PS
SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, no i ŁOOO!mża. Podlaskie prezentuje największe atrakcje regionu posługując się emocjami – dosłownie. A te niosą się viralowo.
PS2
ŻUber, Kar-Touch ID, Tree-fi – w maju 2019 roku Podlaskie Travel ruszyło z nowym cyklem, zatytułowanym „Podlaski Ekosystem Biznesowy”. Przewrotna komunikacja w mediach społecznościowych budziła emocje i angażowała tysiące internautów.
PS3
Organizacja Podlaskie Travel z okazji rozpoczynającego się 2020 roku zaprezentowała iście nietypowy horoskop na nadchodzące 12 miesięcy. Za jego pomocą zachęcała m.in. do odkrywania dobrodziejstw regionu Podlaskiego.