Cykl „Podlaski Ekosystem Biznesowy”, który w kreatywny sposób zestawia świat biznesu, technologii z naturalnymi walorami regionu, powstał z myślą o podlaskim profilu na LinkedInie, następnie został opublikowany także na Facebooku.
„Podlaski Ekosystem Biznesowy” to kolejna odsłona komunikacji prowadzonej od ponad roku na kanałach społecznościowych Podlaskie Travel. Jej celem jest zbudowanie wizerunku Podlaskiego jako bliskiej, dostępnej destynacji, mającej wiele do zaoferowania zapracowanym mieszkańcom dużych miast.
Zobacz również
Za opracowanie strategii komunikacji i jej realizację odpowiada agencja White Bits.
zdjęcia: facebook.com/podlaskie.travel
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Harmonia, przyroda, natura, zieleń – region podlaski podbija serca Internautów pięknymi zdjęciami przyrody, zachęcającymi do zwolnienia tempa życia i wyciszenia się poza miejską dżunglą. Idea przewodnia realizowanej dla Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej kampanii „Podlaskie. Zasil się naturą” nawiązuje do hasła województwa podlaskiego „Podlaskie. Zasilane naturą”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
3 miesiące przygotowań, 12 miesięcy realizacji, 8 osób zajmujących się strategią, 5-osobowy zespół odpowiadający za realizację i bieżącą pracę oraz zewnętrzni fotografowie – tak #OdKulis wygląda kampania „Podlaskie. Zasil się naturą”.
PS3
Najnowsza odsłona kampanii Podlaskie Travel to platforma PULS, która powstała po to, by w wirze codziennego dnia, w dowolnym czasie i miejscu zrobić sobie przerwę, odetchnąć przy obrazach i dźwiękach przyrody, zasilić się naturą.
PS4
Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i dzieli się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.