Pizza Hut to marka, która dobrze wie, że klienci uwielbiają pizzę i wszelkie udogodnienia. Dlatego razem z doświadczoną w zakresie bezpiecznych płatności marką Visa, przekonują do płatności smartfonem. Sprawdzi się to zwłaszcza teraz, kiedy metody bezgotówkowe są bezpieczniejsze niż używanie banknotów. Płacenie telefonem jest szybkie i wygodne. Nie szukamy portfela, nie odliczamy gotówki, na czekamy na resztę. Wyciągamy smartfona i rachunek opłacony. Dodatkowo Pizza Hut przygotowała specjalną promocję – 20% zniżki na kolejne zamówienie przy płatnościach mobilnych Visa. Rabat można wykorzystać podczas kolejnej wizyty w restauracji. A jest w czym wybierać. W menu oprócz dużego wyboru pizz, znajdziemy także przystawki, makarony oraz świeże sałatki.
Chcąc skorzystać z rabatu, wystarczy zachować potwierdzenie płatności i pokazać je kelnerowi podczas następnej wizyty. Promocja potrwa do 13 września i obowiązuje tylko na miejscu w restauracjach. Szczegóły dostępne są na stronie.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pizza Hut i Visa wspierają promocję kampanią w telewizji, digitalu oraz w restauracjach. Spot będzie można zobaczyć m.in. w TVP, Polsacie, TVN i kanałach tematycznych. Kampanię przygotowały agencja Saatchi & Saatchi i dom mediowy Starcom. Za wsparcie PR odpowiada 180heartbeats + JUNG v MATT.