Zobacz na własne oczy, jak Obcy rozrywa ofiarę. Przerażająca kampania z wykorzystaniem technologii VR

Zobacz na własne oczy, jak Obcy rozrywa ofiarę. Przerażająca kampania z wykorzystaniem technologii VR
To jedna z najstraszniejszych scen w historii kinematografii. Mała grupka ludzi na ogromnym zagubionym w kosmosie statku. Właśnie udało im się zażegnać niebezpieczeństwo i zmęczeni siadają do posiłku. Nagle jedno z nich zaczyna się krztusić… reszta jest już historią.
O autorze
1 min czytania 2017-05-04

Już za kilka dni do kin trafi najnowsza część sagi o Obcym – “Obcy: Przymierze”. Kampania reklamowa wchodzi już więc na najwyższe obroty. Jednym z najciekawszych jej elementów jest przygotowanie specjalnej aplikacji VR pozwalającej zobaczyć na własne oczy w 360 stopniach momentu, w którym młody Xenomorph opuszcza swojego żywiciela. Wszystko to oglądamy z perspektywy małego potwora.

Jeśli posiadacie okulary Oculus lub Samsung Gear VR, tutaj możecie pobrać aplikację.

Jeśli jednak nie macie dostępu do takiego sprzętu, nie wszystko stracone – w sieci można zobaczyć nagrania z aplikacji. Nie oddają one oczywiście w pełni całego przeżycia, jednak dają pewne pojęcie o tym, jak może ono wyglądać.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To nie pierwszy raz kiedy do promocji filmu został wykorzystany VR. Aplikacja The Martian VR Experience wyprodukowana przez Fox Innovation Lab na potrzeby filmu Ridleya Scotta „Marsjanin” jest jednym z najlepszych przykładów tzw. storytellingu VR.

VR-owe doświadczenie rozpoczniemy od treningu wprowadzającego w dalszą część zadań, po czym czekają nas atrakcje takie jak lot na powierzchnię Marsa, sterowanie przy zerowej grawitacji czy jazda marsjańskim łazikiem pomiędzy kraterami. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tutaj możecie zobaczyć trailer: 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się