…Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2016. Filmy te pobudzają wyobraźnię i inspirują widzów, wyznaczają standardy oraz pokazują trendy w branży reklamowej, a przy okazji są dobrą rozrywką. To reklamy lepsze od filmów! Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Współorganizatorami są: BBDO, Starcom, Multikino Media.
Wszystkich entuzjastów dobrej reklamy zapraszamy do następujących kin sieci Multikino w 7 miastach Polski:
Zobacz również
- Warszawa – Złote Tarasy, Ursynów,
- Wrocław – Arkady Wrocławskie,
- Kraków,
- Poznań – Stary Browar,
- Gdańsk,
- Katowice,
- Łódź – Silver Screen
Bilety do kupienia w kasach kin oraz na: multikino.pl/pl/wydarzenia/maratony/cannes-lions-imagination-day
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: BBDO, Starcom, Multikino Media
Partnerzy: AMS, Fotolia by Adobe;
Partnerzy Pokazu: Coca-Cola, Somersby
Patroni medialni: Gazeta.pl NEXT, Rzeczpospolita Życie Regionów, New Polish Design, Gomobi.pl, AdMonkey, F5, Wirtualna Polska Współpraca: Televisor;
Słuchaj podcastu NowyMarketing