Zofia Smełka-Leszczyńska dołącza do Grupy Przestrzeń, by rozwijać ofertę strategiczno-badawczą

Zofia Smełka-Leszczyńska dołącza do Grupy Przestrzeń, by rozwijać ofertę strategiczno-badawczą
Grupa Przestrzeń rozwija kolejne kompetencje. Od 2025 roku Zofia Smełka-Leszczyńska wspólnie z Elą Konopińską-Dudek będą tworzyć ofertę strategiczno-badawczą. Synergia między różnymi podmiotami grupy ma zapewnić markom kompleksową obsługę – od strategii, badań i pozycjonowania marek, przez identyfikację wizualną, po kreację cross-channelowych kampanii i zakup mediów.
O autorze
1 min czytania 2024-12-09

Kompetencje rozwijane przez Zofię Smełkę-Leszczyńską oparte będą na autorskiej, stworzonej w Grupie Przestrzeń sześcioetapowej metodologii badawczo-strategicznej łączącej zrozumienie motywacji konsumenta i napięć kulturowych z analizą marki i rynku.

Produkty procesów realizowanych przez zespół wykraczają poza standardową ofertę agencji strategicznych – oprócz rozwiązań związanych ze strategią i architekturą marki zawierają także rekomendacje semiotyczne, brand design oraz walidację strategii przez nagradzany zespół kreatywny.

Zofia Smełka-Leszczyńska ma 18-letnie doświadczenie zdobyte w agencjach komunikacyjnych i butiku strategicznym Stratosfera. Jest psycholożką i doktorką kulturoznawstwa specjalizującą się w analizie i projektowaniu narracji, analizie semiotycznej i kulturowej oraz w badaniach jakościowych. Jest autorką książek popularnonaukowych „Cześć pracy” i „Usunąć do 30 dni”. Wielokrotna laureatka i jurorka konkursów branżowych, regularnie występuje na konferencjach badawczych.

Zdjęcie główne: mat. pras.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Wojtek Walczak dołącza do agencji Przestrzeń jako Chief Strategy Officer

Słuchaj podcastu NowyMarketing