Zofia Zborowska, Joanna Koroniewska i Mery Spolsky wystąpiły w kampanii BBC Lifestyle promującej film „Spice Girls: rewolucja Girl Power”

O autorze
1 min czytania 2022-01-14

„Spice Girls: rewolucja Girl Power” to trzyczęściowy dokument o pięciu młodych kobietach, które podbiły świat muzyki lat 90., choć same dopiero wkraczały w dorosłość. Program wykracza daleko poza popkulturę – jest krytycznym spojrzeniem na świat sterowany przez mężczyzn. To dość mroczna opowieść o pieniądzach, mizoginii, samotności na świeczniku, walce o uczciwą krytykę i odrobinę prywatności w świetle reflektorów.

BBC Lifestyle podjęło współpracę z trzema fankami zespołu Spice Girls: Zofią Zborowskią, Joanną Koroniewską i Mery Spolsky, które w spotach promocyjnych odnoszą się do trudności, jakie Spice Girls musiały pokonać, aby odnieść sukces w świecie zdominowanym przez mężczyzn.

Wykorzystując fragmenty dokumentu oraz komentarz polskich artystek BBC Lifestyle chce zwrócić uwagę widzów na to, że chociaż dokument „Spice Girls: rewolucja Girl Power” odnosi się do przeszłości, to trudności i przeszkody stojące przed kobietami w dzisiejszych czasach niewiele się różnią, a dyskryminacja nie przestała być problemem mimo upływu lat.

Premiera dokumentu „Spice Girls: rewolucja Girl Power” już dziś o godz. 21:00 na kanale BBC Lifestyle. Kolejne dwa odcinki zobaczymy 21-go i 28-go stycznia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię i kreację kampanii odpowiada Agencja Digital Kingdom. Za produkcję materiałów z ambasadorkami odpowiada Papaya Films.

Słuchaj podcastu NowyMarketing