„Spice Girls: rewolucja Girl Power” to trzyczęściowy dokument o pięciu młodych kobietach, które podbiły świat muzyki lat 90., choć same dopiero wkraczały w dorosłość. Program wykracza daleko poza popkulturę – jest krytycznym spojrzeniem na świat sterowany przez mężczyzn. To dość mroczna opowieść o pieniądzach, mizoginii, samotności na świeczniku, walce o uczciwą krytykę i odrobinę prywatności w świetle reflektorów.
BBC Lifestyle podjęło współpracę z trzema fankami zespołu Spice Girls: Zofią Zborowskią, Joanną Koroniewską i Mery Spolsky, które w spotach promocyjnych odnoszą się do trudności, jakie Spice Girls musiały pokonać, aby odnieść sukces w świecie zdominowanym przez mężczyzn.
Zobacz również
Wykorzystując fragmenty dokumentu oraz komentarz polskich artystek BBC Lifestyle chce zwrócić uwagę widzów na to, że chociaż dokument „Spice Girls: rewolucja Girl Power” odnosi się do przeszłości, to trudności i przeszkody stojące przed kobietami w dzisiejszych czasach niewiele się różnią, a dyskryminacja nie przestała być problemem mimo upływu lat.
Premiera dokumentu „Spice Girls: rewolucja Girl Power” już dziś o godz. 21:00 na kanale BBC Lifestyle. Kolejne dwa odcinki zobaczymy 21-go i 28-go stycznia.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada Agencja Digital Kingdom. Za produkcję materiałów z ambasadorkami odpowiada Papaya Films.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności
Słuchaj podcastu NowyMarketing