Ulubieńcy polskich konsumentów
Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez analizę, badania i nagradzanie marek, które cieszą się uznaniem konsumentów. Właściwie to opinie klientów decydują o wyborze brandów z największym potencjałem rynkowym. Badanie do edycji 2018 odbyło się we wrześniu 2017 r. i wzięło w nim udział pond 10 000 respondentów, którzy oceniali niemal 2000 marek. Tytuły Superbrands uzyskały m. in. Żołądkowa de Luxe oraz Żołądkowa Gorzka.
Jest to dla nas szczególne wyróżnienie, ponieważ badanie oparte jest na opiniach konsumentów. Od lat pracujemy na sukces marki Żołądkowa de Luxe i jesteśmy dumni, że Polacy doceniają nasz produkt. Liczymy, że dzięki naszym tegorocznym planom promocyjnym marka zyska jeszcze większą liczbę zwolenników – mówi Sławomir Kreczmański, Senior Brand Manager marki Żołądkowa de Luxe.
Zobacz również
Żołądkowa Gorzka to jedna z kultowych marek z portfolio Stock Polska, z tego względu jest ona także mocno zakorzeniona w świadomości Polaków. Tytuł Superbrands Polska Marka 2018 to potwierdzenie, że „ruda” niezmiennie cieszy się popularnością wśród naszych konsumentów. Staramy się stale wzmacniać jej potencjał wprowadzając m.in. nowe sposoby konsumpcji tego trunku. Dobrym przykładem będzie nasza zimowa i letnia oferta, czyli Grzaniec na Żołądkowej Gorzkiej oraz letni Chłodnik na bazie Żołądkowej Gorzkiej – mówi Karolina Wróblewska, Senior Brand Manager marki Żołądkowa Gorzka.
Jak znaleźć rynkową perełkę?
Konsumenci decydując się na zakup produktu w sklepie bardzo często kierują się opinią innych. Sami również polecają znajomym produkty, z których są zadowoleni. W czasach, gdy producenci bombardują swoich klientów różnorodnymi ofertami, takie rekomendacje stały się niezwykle ważne. Metodologia przyjęta w badaniu w dużym stopniu nawiązuje do tego trendu. Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia bada indeks siły marki, który stanowi różnica polecania i odradzania danej marki. Tytuł Superbrands przyznawany jest markom, które uzyskują indeks powyżej 30% średniej z indeksu top3 brandów w danej kategorii. Badanie realizowane jest co roku i jest największym sondażem tego typu w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]