Firma Stock Polska po raz kolejny rusza z akcją wspierającą kanały sprzedaży bezcłowej. W tym roku działania w szczególny sposób obejmą podróżujących z czterech polskich lotnisk, gdzie zlokalizowano strefy dedykowane marce Stock Prosecco oraz Żołądkowej Gorzkiej w sklepach AELIA należących do Lagardere. Aktywacja wspierana jest promocją buy&get, a dla wszystkich gości przygotowano specjalne cocktailbooki z przepisami na letnie koktajle.
Już od końca czerwca pasażerowie podróżujący z czterech lotnisk w Polsce mogą odwiedzić w części duty free specjalne strefy Garden Party Airport Stock Prosecco, które przywołują klimat włoskich winnic. – Niezmiernie cieszymy się, że wreszcie, po wielu miesiącach lockdownu, podróżni mogą znowu latać do swoich ulubionych destynacji, do których z pewnością zaliczają się Włochy. Tworząc strefę Garden Party Airport Stock Prosecco inspirowaliśmy się właśnie wspomnieniami z tego kraju. Chcieliśmy, aby to miejsce oddawało niesamowity klimat Italii, która kojarzy nam się z rowerowymi wycieczkami, smakiem pysznego orzeźwiającego wina musującego i bujną roślinnością. Taka była również nasza inspiracja do stworzenia stref specjalnych dla Stock Prosecco, gdzie znajdziemy drewniane skrzynie z roślinami czy rowery z koszykiem, które można zobaczyć na toskańskich polach – mówi Igor Przespolewski, trade marketing manager on trade & travel retail w Stock Polska.
Wśród zaprezentowanych na stoisku produktów klienci znajdą zarówno dobrze znane już Stock Prosecco Treviso, jak i nowość na rynku – Stock Prosecco D.O.C Rosé, czyli lekki musujący trunek o subtelnym, owocowo-kwiatowym aromacie.
Zobacz również
Na przybyłych do strefy gości czekają także promocje buy&get – każdy, kto kupi dwie butelki wina o pojemności 200 ml otrzyma opaskę do spania, a za zakup jednej dużej butelki 750 ml – korek do zamknięcia wina. To nie koniec niespodzianek – dla wszystkich odwiedzających strefę Garden Party firma Stock Polska przygotowała bezpłatne cocktailbooki z inspirującymi przepisami na letnie koktajle, na bazie Stock Prosecco, które można pobrać na telefon przy pomocy QR kodów.
Dodatkowo, na warszawskim lotnisku im. Fryderyka Chopina na fanów motoryzacji czeka szczególna atrakcja, nawiązująca do bezcłowej, limitowanej edycji opakowań wódki Żołądkowej Gorzkiej, która pojawi się niebawem w sprzedaży. – Każdy odwiedzający strefę Żołądkowej Gorzkiej na lotnisku Chopina będzie mógł zobaczyć z bliska egzemplarz jednej z dwóch wyjątkowych replik samochodu Syrena Sport, który wyprodukowaliśmy wraz z miłośnikami tego modelu. To auto silnie zakorzenione w warszawskim klimacie, co dodatkowo podkreśli niebawem edycja limitowana Żołądkowej Gorzkiej, którą będzie można znaleźć wyłącznie na lotniskach – mówi Igor Przespolewski. Alkohol w sprzedaży pojawi się jeszcze w te wakacje. Strefy Travel na lotniskach dedykowane Stock Prosecco oraz Żołądkowej Gorzkiej będzie można odwiedzać do stycznia 2022 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Oprócz działań w kanale Travel, dedykowanych marce Stock Prosecco, w ramach letniej akcji prowadzone są także działania wspierające dział HoReCa. W całej Polsce dostępnych będzie aż 13 wakacyjnych stref zlokalizowanych w najważniejszych punktach na mapie Polski: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Lublinie, Zakopanem, na Mazurach oraz w Toruniu. Podobnie jak i w ubiegłym roku swoją trasę odbędzie także Cocktail Truck marki Stock Prosecco. Dla klientów został również przygotowany konkurs konsumencki z atrakcyjnymi nagrodami do wygrania. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie www.prosecconapiknik.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing