Juventus F.C. z nowym sponsorem – firmą wywodzącą się z Polski

zondacrypto, jedna z największych i najściślej regulowanych giełd kryptowalut w Europie, została oficjalnym sponsorem włoskiego klubu piłkarskiego Juventus F.C. To strategiczne posunięcie ma na celu dalsze wzmocnienie pozycji giełdy na Półwyspie Apenińskim, na którym jest obecna od 2022 roku.
O autorze
1 min czytania 2024-02-02

W ostatnich tygodniach na świecie obserwuje się znaczący wzrost zainteresowania kryptowalutami. To po części efekt pojawienia się pierwszych bitcoinowych ETF na nowojorskiej giełdzie, a po części wzmożonego zainteresowania alternatywnymi rozwiązaniami inwestycyjnymi w celu neutralizacji efektu inflacji.

Kryptowaluty są obecne również w sporcie. Połączenie tych światów otwiera nowe możliwości wpływu kibiców na decyzje podejmowane przez klub czy pozyskiwania finansowania poprzez crowdfunding w postaci NFT i tokenów dla fanów. Dla zondacrypto naturalną konsekwencją tego trendu było podjęcie współpracy z uznaną drużyną piłkarską Juventus F.C. Firma ogłosiła, że staje się nie tylko sponsorem, ale także oficjalną giełdą kryptowalut włoskiego klubu.

– Kryptowaluty stają się nieodłączną częścią krajobrazu cyfrowego, a Włochy znajdują się w czołówce państw pod względem wartości realizowanych transakcji. Klienci giełd potrzebują bezpiecznego, licencjonowanego środowiska do tradingu, w którym wszystko jest dostępne w rodzimym języku, włącznie z materiałami edukacyjnymi i obsługą klienta. Funkcjonalności te można znaleźć w tym momencie na zondacrypto, jednej z najmocniej licencjonowanych giełd w Europie. To m.in. z tego powodu przedstawiciele Juventusu uczynili nas oficjalną klubową giełdą kryptowalut. To otworzy nowe możliwości zarówno dla kibiców słynnego klubu, jak i dla użytkowników naszej giełdy – mówi Przemysław Kral, CEO zondacrypto.

– Z przyjemnością witamy zondacrypto jako naszego oficjalnego partnera w zakresie wymiany kryptowalut. Nasza współpraca ma na celu wsparcie międzynarodowej ekspansji spółki poprzez wykorzystanie siły i entuzjazmu naszej rozległej bazy fanów. Dla Juventusu kluczowe znaczenie ma współpraca z myślącym przyszłościowo, innowacyjnym i profesjonalnym podmiotem, a zondacrypto wyróżnia się jako wiodąca firma w swoim sektorze. Z niecierpliwością czekamy na to dynamiczne i udane partnerstwo w świecie kryptowalut – powiedział Francesco Calvo, dyrektor zarządzający ds. przychodów i rozwoju piłki nożnej Juventusu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca z Juventus F.C., którego silną reprezentację stanowią Polacy – Wojciech Szczęsny oraz Arkadiusz Milik, nie jest pierwszym tego typu przedsięwzięciem zondacrypto, sponsorującej również klub Raków Częstochowa. We współpracy z obecnym Mistrzem Polski firma wprowadziła rozwiązania dla jego kibiców, umożliwiające dokonywanie płatności za bilety i karnety na mecze za pomocą kryptowalut (za pośrednictwem własnej platformy płatniczej zondacrypto pay).

Zdjęcie główne: materiały prasowe zondacrypto

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się