Projekt skierowany jest do pomysłodawców z branży marketingowej, posiadających pomysł na innowacyjne przedsięwzięcie i chęć rozpoczęcia działalności gospodarczej. Koncentruje się na pomysłach opartych na nowoczesnych metodach marketingowych. Do branży tej kwalifikują się przedsięwzięcia wykorzystujące w sposób niestandardowy dostępną wiedzę i urządzenia marketingowe.
Dla Wnioskodawcy najciekawszymi pomysłami na biznes będą te, które odznaczają się wysoką innowacyjnością i zastosowaniem najnowocześniejszych technologii. Celem projektu jest wybór pomysłów, w których decydującą rolę odgrywa technologia lub innowacyjny model wykorzystania istniejących rozwiązań, gdzie głównym trendem napędzającym rozwój jest konwergencja urządzeń i platform programistycznych.
Zobacz również
Szczegóły dostępne są na stronie www.lmsinvest.pl
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]