Zostań bohaterką własnego ciała. Nowa kampania Glossier pokazuje, że piękno ma różne oblicza, gdy się o nie dba

Zostań bohaterką własnego ciała. Nowa kampania Glossier pokazuje, że piękno ma różne oblicza, gdy się o nie dba
Świat mody został zdominowany przez modelki o idealnych kształtach. Często zapominamy, że sesje i reklamy poddawane są obróbką graficznym, co powoduje, że zdarza nam się zapomnieć, jak wygląda naturalne kobiece ciało.
O autorze
1 min czytania 2017-09-15

Na szczęście coraz więcej organizacji i fundacji decyduje się tworzyć kampanie społeczne pokazujące, że nie tylko rozmiar 36 jest piękny. Tym tropem idą duże marki komercyjne, które zainspirowane pokazują w swoich rozkładówkach naturalne piękno.

Do nowej kampanii reklamowej Glossier zaprosiło prawdziwe kobiety, które mają krągłości, niedoskonałości, a nawet sześciopak. Marka pokazała także piękno kobiet w ciąży. Modelki różnią się od siebie pochodzeniem, wyglądem zewnętrznym, ale łączy je jedno – wszystkie dbają o swoje ciało, czują się w nim pewne i nie dopasowują się do określonych przez media kanonów.

Niedawno Asos w swojej kampanii pokazał kobiety w strojach kąpielowych. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że zdjęcia zaprezentowane przez markę nie są wyretuszowane! Modelki pokazują, jak w rzeczywistości wyglądają kobiece ciała. Czy rozstępy, znamiona i blizny po trądziku powodują, że kobiety przestają być piękne?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Mimo, że tylko jeden rodzaj kobiet portretowany jest w mediach, kobieta szczupła, nieskazitelna jak modelka. Australijska artystka Amy Hermann chce to całkowicie zmienić. Jej kampania „Underneath We Are Women” ma na celu pokazać kobiety w nowym świetle, eksponując różnorodność kobiecego piękna.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się