Już 4 kwietnia odbędzie się kolejne bezpłatne wydarzenie z cyklu IMOK Future of Skills #6. Temat kwietniowej edycji brzmi: „Chcesz być nowoczesnym PR-owcem? Dowiedz się jakich błędów nie popełniać i jakie kompetencje zyskują na znaczeniu”. W dyskusji wezmą udział specjaliści z branży, dzieląc się wiedzą na temat obszarów, w których zaszły największe zmiany w zawodzie PR-owca.
PR to nie tylko kontakt z mediami i wysyłanie informacji prasowych. Branża public relations to również działania strategiczne, komunikacyjne i wizerunkowe. PR to zestawienia analityczne i kreatywność, a w połączeniu z marketingiem i sprzedażą potrafi przynieść niezwykłe korzyści dla biznesu. Podczas IMOK Future of Skills #6 temat nowoczesnego PR-u zostanie mocno prześwietlony przez ekspertów w branży. Odbędzie się on we wtorek 4 kwietnia 2023 r. o godz. 19:00. Wydarzenie jest całkowicie bezpłatne, należy jedynie zarejestrować się na stronie: https://imok.edu.pl/ifos_6/.
Zobacz również
Podczas spotkania online IFOS „Chcesz być nowoczesnym PR-owcem? Dowiedz się jakich błędów nie popełniać i jakie kompetencje zyskują na znaczeniu” poruszone zostaną tematy, m.in.:
- jak PR odnajduje się w dobie social mediów, chat botów, AI i fake newsów?
- czy PR-owcy załapią się do zawodów przyszłości?
- iIe jest Samanthy Jones i Olivii Pope w polskim PR-ze? Czyli wyobrażenia kontra rzeczywistość,
- jakie kompetencje zyskują obecnie na największym znaczeniu?
Gośćmi #6 edycji IMOK Future of Skills będą:
- Barbara Krysztofczyk – szefowa agencji Krystal Point, ekspertka ds. wizerunku i wystąpień publicznych. Ekspertka ds. strategii komunikacji i doświadczona trenerka wystąpień publicznych. Prowadzi szkolenia z autoprezentacji, budowania marki osobistej, kryzysowe i medialne.
- Natalia Florek – mentorka, menedźerka, freelancerka. Ex-menadżerka w największej korporacji odzieżowej w tej części świata, ex-CEO ekologicznego start-upu, aktualnie freelancerka zajmująca się przede wszystkim wspieraniem kandydatek i kandydatów w tworzeniu marki osobistej w rekrutacji, czyli zdobywaniem tej pracy, której chcą.
- Roksana Obuchowska – wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Z wykształcenia prawniczka, swoją karierę zawodową na stałe związała z komunikacją. Od dziewięciu lat w branży, od sześciu specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i executive communications. Wspiera także działania employer brandingowe organizacji na rynku polskim.
- Karol Poznański – ekspert PR, komunikacji biznesowej, produktowej i public affairs. Posiada ponad 30 lat doświadczenia zawodowego w mediach i międzynarodowych korporacjach w mocno regulowanych branżach (m.in. w firmie farmaceutycznej).
Dyskusję poprowadzi Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Organizatorem jest placówka oświatowa Instytut Marki Online i Komunikacji.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing