Zostań nowoczesnym PR-owcem! Bezpłatne spotkanie online IMOK Future of Skills #6 już 4 kwietnia

O autorze
1 min czytania 2023-04-03

Już 4 kwietnia odbędzie się kolejne bezpłatne wydarzenie z cyklu IMOK Future of Skills #6. Temat kwietniowej edycji brzmi: „Chcesz być nowoczesnym PR-owcem? Dowiedz się jakich błędów nie popełniać i jakie kompetencje zyskują na znaczeniu”. W dyskusji wezmą udział specjaliści z branży, dzieląc się wiedzą na temat obszarów, w których zaszły największe zmiany w zawodzie PR-owca.

PR to nie tylko kontakt z mediami i wysyłanie informacji prasowych. Branża public relations to również działania strategiczne, komunikacyjne i wizerunkowe. PR to zestawienia analityczne i kreatywność, a w połączeniu z marketingiem i sprzedażą potrafi przynieść niezwykłe korzyści dla biznesu. Podczas IMOK Future of Skills #6 temat nowoczesnego PR-u zostanie mocno prześwietlony przez ekspertów w branży. Odbędzie się on we wtorek 4 kwietnia 2023 r. o godz. 19:00. Wydarzenie jest całkowicie bezpłatne, należy jedynie zarejestrować się na stronie: https://imok.edu.pl/ifos_6/.

Podczas spotkania online IFOS „Chcesz być nowoczesnym PR-owcem? Dowiedz się jakich błędów nie popełniać i jakie kompetencje zyskują na znaczeniu” poruszone zostaną tematy, m.in.:

  • jak PR odnajduje się w dobie social mediów, chat botów, AI i fake newsów?
  • czy PR-owcy załapią się do zawodów przyszłości?
  • iIe jest Samanthy Jones i Olivii Pope w polskim PR-ze? Czyli wyobrażenia kontra rzeczywistość,
  • jakie kompetencje zyskują obecnie na największym znaczeniu?

Gośćmi #6 edycji IMOK Future of Skills będą:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. Barbara Krysztofczyk – szefowa agencji Krystal Point, ekspertka ds. wizerunku i wystąpień publicznych. Ekspertka ds. strategii komunikacji i doświadczona trenerka wystąpień publicznych. Prowadzi szkolenia z autoprezentacji, budowania marki osobistej, kryzysowe i medialne.
  2. Natalia Florek – mentorka, menedźerka, freelancerka. Ex-menadżerka w największej korporacji odzieżowej w tej części świata, ex-CEO ekologicznego start-upu, aktualnie freelancerka zajmująca się przede wszystkim wspieraniem kandydatek i kandydatów w tworzeniu marki osobistej w rekrutacji, czyli zdobywaniem tej pracy, której chcą.
  3. Roksana Obuchowska – wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Z wykształcenia prawniczka, swoją karierę zawodową na stałe związała z komunikacją. Od dziewięciu lat w branży, od sześciu specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i executive communications. Wspiera także działania employer brandingowe organizacji na rynku polskim.
  4. Karol Poznański – ekspert PR, komunikacji biznesowej, produktowej i public affairs. Posiada ponad 30 lat doświadczenia zawodowego w mediach i międzynarodowych korporacjach w mocno regulowanych branżach (m.in. w firmie farmaceutycznej).

Dyskusję poprowadzi Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Organizatorem jest placówka oświatowa Instytut Marki Online i Komunikacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing