Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Zostań WhitePress Ninja – rusza bezpłatne i certyfikowane szkolenie SEO & Content Marketing

O autorze
2 min czytania 2022-10-14

Pierwsza wśród 100 najbardziej widocznych witryn marketingowych w Google według rankingu Senuto. Swoim zasięgiem obejmuje 27 krajów, a na co dzień korzysta z niej kilkanaście tysięcy użytkowników. WhitePress, to platforma automatyzująca działania content marketingowe. Umożliwia dostęp do ponad 50 000 portali, 11 300 influencerów i 900 dziennikarzy w całej Europie i co roku dodaje nowe funkcjonalności i ulepszenia. Bez względu na to, czy jesteś marketingowym nowicjuszem czy w branży działasz od lat i korzystasz z platformy – warto poznać wszystkie jej funkcje i możliwości jakie daje. Pomoże Ci w tym bezpłatne i certyfikowane szkolenie SEO & Content Marketing, organizowane przez WhitePress. Zapisy właśnie ruszyły.

Jak z pomocą platformy WhitePress prowadzić link building w Polsce i za granicą, w jaki sposób pasywnie i aktywnie zarabiać na publikacjach, zlecać treści content marketingowe zgodnie z dobrymi praktykami czy wykorzystać zaawansowana analitykę?

Na te pytania odpowiada kurs SEO & Content Marketing. To 28 filmów wideo i 5 modułów, które przeprowadzą Cię przez platformę i pozwolą dokładnie poznać jej możliwości.

Tworząc ten kurs, chcieliśmy przede wszystkim opracować kompleksowy materiał edukacyjny dotyczący naszej platformy, który pozwoli użytkownikom w łatwy i wygodny sposób – w formie wideo – przyswoić nowe umiejętności i lepiej poznać funkcje, a co za tym idzie, prowadzić efektywniejsze kampanie content marketingowe. WhitePress jest obecnie liderem na rynku i niewielu jest w Polsce marketerów czy specjalistów SEO, którzy o platformie nie słyszeli. Jednym z naszych celów jest udostępnianie wszystkim zainteresowanym maksimum wiedzy o tym, jak skutecznie prowadzić działania w WhitePress – komentuje Patrycja Kosek, head of marketing & PR, WhitePress.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo, po zakończonym kursie otrzymasz certyfikat, który nie tylko jest świadectwem ukończenia szkolenia, ale też realnym potwierdzeniem zdobytych umiejętności.

To szczególnie istotne dla nowicjuszy, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w branży i starają się o wymarzoną pracę. Ponieważ większość działów marketingu i SEO oraz agencji korzysta z WhitePress, przyszły pracodawca na pewno doceni zaangażowanie i chęć rozwoju kandydata, gdy zobaczy w CV certyfikat ze znajomości platformy – dodaje Paweł Salomon, prowadzący kurs i product owner, WhitePress.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kto może wziąć udział w kursie online?

Lekcje dostosowane są do początkujących i tych zaawansowanych użytkowników platformy. Przygotowanych zostało 5 modułów. Pierwszy – podstawowy, ma na celu uporządkować wiedzę na poziomie basic. Drugi etap dotyczy kwestii związanych z publikacjami. W 3 module poruszone zostaną tematy dotyczące zarządzania treściami. W przedostatnim, 4 poziomie omawiane będą płatności i raportowanie, czyli dla niektórych najważniejsze elementy takie jak: wyniki, dane liczbowe i analizy. A na sam koniec porady i wskazówki, które na pewno się przydadzą.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kurs jest stworzony tak, aby każdy mógł wziąć w nim udział. Będzie przydatny zarówno dla tych, którzy już korzystają już z platformy, jak i dla początkujących. Wielu reklamodawców, mimo posiadania konta, nie zna różnych przydatnych funkcji, które mogą usprawnić ich pracę.

To było dla nas punktem wyjścia, dlatego też przygotowaliśmy zagadnienia pojawiające się w szkoleniu w taki sposób, by odpowiedzieć w nich na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania – dodaje Patrycja Kosek, head of marketing & PR, WhitePress.

Więcej informacji o kursie znajduje się na stronie: whitepress.pl/kurs.

Patroni medialni projektu: Admonkey, Sprawny Marketing, Nowy Marketing, Poradnik Przedsiębiorcy, HR Polska.