Rąk jąder to najczęstszy nowotwór wśród mężczyzn poniżej 35 roku życia, ale zdarza się również w późniejszym wieku. Jak skutecznie dotrzeć do mężczyzn, aby zwrócili uwagę na temat raka jąder, wiedzieli, jak należy się samodzielnie badać, robili to systematycznie? Takie zadanie postawiła sobie Fundacja Kapitana Światełko, która w Polsce odpowiada za akcję Movember Polska,
Mężczyźni badają swoje jądra równie rzadko, co kupują̨̨ nową bieliznę̨̨. Dlatego Cupsell.pl – internetowy sklep z odzieżą wraz z Movember Polska w ramach akcji „Zrób sobie dobrze” namawiającej do samobadania jąder, stworzyli i wprowadzili do sprzedaży specjalne – majtki przypomijajki z nadrukowaną na nich instrukcją badania.
Zobacz również
– Chociaż nasza kampania dotyka poważnego tematu, to nigdy nie straszyliśmy rakiem. Na złość nowotworom śmiejemy się z nich i pokazujemy, jak łatwo można z nimi wygrać. Chociaż hasło „majtki, które walczą z rakiem” może wydawać się sloganem z telewizji reklamowej, to właśnie robią bokserki przygotowane wspólnie z CupSell – pomagają mężczyznom dbać o siebie. Wcześnie wykryty nowotwór jądra daje prawie 100% szans na wyleczenie, więc warto poświęcić co miesiąc naszym jajkom pięć minut. Nie trzeba nawet szukać instrukcji w internecie – wszystko panowie mają… pod ręką – mówi Jakub Kajdaniuk, koordynator kampanii Movember Polska.
Chcąc zwiększyć zasięg kampanii i wykorzystać najnowsze technologie, jest ona emitowana na ekranach LED firmy Screen Network z wykorzystaniem danych lokalizacyjnych o użytkownikach smartfonów pozyskiwanych i profilowanych przez firmę Selectivv.
W akcję zaangażowała się też telewizja 4Fun.tv, która wraz z Cybermarianem przygotowała specjalne materiały antenowe poświęcone profilaktyce raka jąder. Do akcji włączyli się też popularni influencerzy z „Na pełnej” tworząc i share’ując charakterystyczny dla siebie content oparty oczywiście o unikalną bieliznę z nadrukowaną instrukcją badania.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing