…przy współpracy Harvard Business Review Polska, Konfederacji Lewiatan oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
Rezultatem badania będzie raport przedstawiający czym kierują się przedsiębiorstwa podejmując ważne decyzje biznesowe jak wprowadzenie nowego produktu, usługi, prowadzenie prac badawczo-rozwojowych czy przeprowadzenie kampanii reklamowej.
Zobacz również
Świat biznesu ma niespotykane dotąd możliwości korzystania z najróżniejszych źródeł wiedzy o konsumentach i rynku. Rada Badania przygotowując się do projektu naliczyła ich kilkadziesiąt typów. Jesteśmy bardzo ciekawi jak korzystają z nich firmy, czy zbierają dane samodzielnie, czy wykorzystują do tego celu zewnętrznych dostawców. Jak radzą sobie z wszechobecnym nadmiarem danych. Niezwykle interesuje nas również w jaki sposób różne strumienie informacji są łączone w spójną wiedzę potrzebną do zarządzania biznesem. – mówi Anna Karczmarczuk, reprezentująca Radę Badania.
Projekt Źródła Wiedzy zawiera także drugi moduł badawczy, mający na celu poznanie źródeł informacji, na postawie których konsumenci i obywatele podejmują swoje decyzje zakupowe i wyborcze. W kwestionariuszu znalazły się m.in. pytania o rolę intuicji, opinie znajomych, media czy wyniki badań opinii.
Badanie Źródła Wiedzy ma całkowicie non-profitowy charakter, a jego wyniki będą upublicznione na www.zrodlawiedzy.pl. Za jego stronę merytoryczną odpowiada Rada Programowa, w skald której weszło 10 ekspertów reprezentujących różne obszary badawcze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Organizatorami badania Źródła Wiedzy są Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (www.ofbor.pl) oraz Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (www.ptbrio.pl) . Projekt powstał przy współpracy Harvard Business Review Polska, Konfederacji Lewiatan oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji oraz link do badania na www.zrodlawiedzy.pl