TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Źródła Wiedzy – pierwsze w Polsce badanie o źródłach wiedzy biznesu

Rozpoczynający się właśnie projekt Źródła Wiedzy to pierwsze w Polsce badanie, na temat sposobów pozyskiwania przez firmy wiedzy o konsumentach, produktach, usługach i rynku. Projekt został zainicjowany przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku oraz Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii...
O autorze
1 min czytania 2017-04-20

…przy współpracy Harvard Business Review Polska, Konfederacji Lewiatan oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

Rezultatem badania będzie raport przedstawiający czym kierują się przedsiębiorstwa podejmując ważne decyzje biznesowe jak wprowadzenie nowego produktu, usługi, prowadzenie prac badawczo-rozwojowych czy przeprowadzenie kampanii reklamowej.

Świat biznesu ma niespotykane dotąd możliwości korzystania z najróżniejszych źródeł wiedzy o konsumentach i rynku. Rada Badania przygotowując się do projektu naliczyła ich kilkadziesiąt typów. Jesteśmy bardzo ciekawi jak korzystają z nich firmy, czy zbierają dane samodzielnie, czy wykorzystują do tego celu zewnętrznych dostawców. Jak radzą sobie z wszechobecnym nadmiarem danych. Niezwykle interesuje nas również w jaki sposób różne strumienie informacji są łączone w spójną wiedzę potrzebną do zarządzania biznesem. – mówi Anna Karczmarczuk, reprezentująca Radę Badania.

Projekt Źródła Wiedzy zawiera także drugi moduł badawczy, mający na celu poznanie źródeł informacji, na postawie których konsumenci i obywatele podejmują swoje decyzje zakupowe i wyborcze. W kwestionariuszu znalazły się m.in. pytania o rolę intuicji, opinie znajomych, media czy wyniki badań opinii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Badanie Źródła Wiedzy ma całkowicie non-profitowy charakter, a jego wyniki będą upublicznione na www.zrodlawiedzy.pl. Za jego stronę merytoryczną odpowiada Rada Programowa, w skald której weszło 10 ekspertów reprezentujących różne obszary badawcze.

Organizatorami badania Źródła Wiedzy są Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (www.ofbor.pl) oraz Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (www.ptbrio.pl) . Projekt powstał przy współpracy Harvard Business Review Polska, Konfederacji Lewiatan oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji oraz link do badania na www.zrodlawiedzy.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się