Akcja promocyjna „Dwa Szybkie Żubry” oparta jest na prostym mechanizmie – w ogólnopolskiej loterii można wygrać 2 piwa, jeśli pod zawleczką lub kapslem promocyjnego Żubra znajdzie się symbol wygranej. Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy opowiadający historię kretów i ich spotkania z Dwoma Szybkimi Żubrami, które warto gonić. Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji, Internecie (m.in. w social media), radiu oraz punktach sprzedaży.
Dwa Szybkie Żubry to nasza flagowa promocja, dlatego bardzo się cieszymy, że pomimo pandemii po raz szósty będziemy mogli ją zrealizować i to z takim rozmachem. Daliśmy sobie dodatkowy miesiąc aktywacji i mamy zamiar jak najlepiej go wykorzystać. Zaczynamy bardzo wcześnie, kończymy zimę i budzimy naszych konsumentów z zimowego letargu. Promocja Dwa Szybkie Żubry stała się symbolem startu sezonu piwnego. W tym roku prowadzimy ją pod hasłem „Za Dwoma Szybkimi Żubrami warto gonić”, bo przy skali i jakości żubrowej komunikacji, tak w istocie jest – komentuje Łukasz Kling, brand manager Żubra w Kompanii Piwowarskiej.
Zobacz również
Za koncepcję spotu telewizyjnego i radiowego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją – Platige Image. Działania PR i digital przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Spot oraz wszystkie informacje o kampanii znajdują się na stronie www.zubr.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]