Nowy spot Żubra wpisuje się w konwencję dotychczasowych, doskonale znanych reklam marki, słynących z subtelnego humoru, zabawy konwencją i gier słownych. Tym razem hasło nawiązuje do poszukiwania naturalnej równowagi, nawiązując również do warzenia piwa. Główny bohater spotu – Żubr, nieodłącznie kojarzący się z naturą, przyrodą i spokojem – jest pokazany w reklamie jako „Wywarzony z natury”.
Zobacz również
Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiada agencja Paralotna. Reklama będzie emitowana w największych ogólnopolskich stacjach TV. Obecnie spot można obejrzeć przedpremierowo na facebookowym profilu marki: www.facebook.com/zubr.
– Żubr to piwo kojarzące się ze spokojem i przyrodą. Jego naturalnym otoczeniem jest puszcza, w której odzyskuje charakterystyczną dla siebie równowagę. Dlatego spotowi towarzyszy hasło „Wywarzony z natury” – powiedziała Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.
Letnia kampania Żubra obejmuje także OOH (billboardy) i działania w Internecie (m.in. konkursy dla konsumentów oraz też działania na profilu marki na Facebooku, gdzie obecnie spot jest dostępny przedpremierowo). Kampanię będą wspierać także sponsoring Lata z Radiem, reklama prasowa oraz działania w gastronomii i handlu. Kampania potrwa do końca sierpnia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing