Żubr – wywarzony z natury

Rozpoczęła się nowa kampania Żubra – drugiej marki piwnej w Polsce pod względem sprzedaży. Głównym elementem ogólnopolskiej kampanii jest spot, który będzie emitowany w telewizji od 8 czerwca.
O autorze
1 min czytania 2013-06-05

Nowy spot Żubra wpisuje się w konwencję dotychczasowych, doskonale znanych reklam marki, słynących z subtelnego humoru, zabawy konwencją i gier słownych. Tym razem hasło nawiązuje do poszukiwania naturalnej równowagi, nawiązując również do warzenia piwa. Główny bohater spotu – Żubr, nieodłącznie kojarzący się z naturą, przyrodą i spokojem – jest pokazany w reklamie jako „Wywarzony z natury”.

Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiada agencja Paralotna. Reklama będzie emitowana w największych ogólnopolskich stacjach TV. Obecnie spot można obejrzeć przedpremierowo na facebookowym profilu marki: www.facebook.com/zubr.

 – Żubr to piwo kojarzące się ze spokojem i przyrodą. Jego naturalnym otoczeniem jest puszcza, w której odzyskuje charakterystyczną dla siebie równowagę. Dlatego spotowi towarzyszy hasło „Wywarzony z natury” – powiedziała Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Letnia kampania Żubra obejmuje także OOH (billboardy) i działania w Internecie (m.in. konkursy dla konsumentów oraz też działania na profilu marki na Facebooku, gdzie obecnie spot jest dostępny przedpremierowo). Kampanię będą wspierać także sponsoring Lata z Radiem, reklama prasowa oraz działania w gastronomii i handlu. Kampania potrwa do końca sierpnia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing