To kolejna edycja letniej akcji w wykonaniu marki. Charakterystyczna przyczepa Żubrówki pojawi się w najlepszych lokalach w Polsce, gdzie goście będą mogli spróbować letnich i orzeźwiających koktajli serwowanych w mobilnym barze. W ofercie przyczepy można znaleźć m.in. koktajle bazujące na nowościach – Żubrówka Rześki Rokitnik. Smak inspirowany porankiem w puszczy, łączący kwaśne owoce rokitnika z aromatycznym ekstraktem z trawy żubrowej.
Żubrówka Bison Grass łączy siły z Tymbarkiem
Akcji Lato towarzyszy promocja współpracy Żubrówki Bison Grass z Tymbarkiem, dzięki której powstało wyjątkowe połączenie kultowej Cytronety o smaku rabarbaru i unikatowej Żubrówki Bison Grass. Propozycja będzie dostępna w barze w edycji limitowanej – to zapowiedź wprowadzenia specjalnego dwupaku z Żubrówką Bison Grass i Cytronetą, który już niedługo pojawi się na sklepowych półkach.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Mobilny Bar będzie otwarty w weekendy, od czwartku/piątku do niedzieli (w zależności od zapotrzebowania). W ramach sprzedaży premiowanej do zdobycia będą oryginalne gadżety od marki. To nie koniec niespodzianek… Żubrówkowa przyczepa pojawi się także na największych letnich festiwalach: Olsztyn Green, New Pop Białystok oraz FEST Festival, gdzie na fanów marki czeka wiele atrakcji. W ramach aktywacji, w strefie Żubrówki możliwe będzie zdobycie instaxowego zdjęcia w dedykowanej ramce – idealna festiwalowa pamiątka, która uwiecznia wyjątkowe chwile.
Relacje z mobilnego baru można obserwować w social mediach.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]