Zaczęło się od intrygującego briefu na nową markę wódki super premium. Nieczęsto zdarza się, by polska agencja miała możliwość współtworzenia produktu od samego początku i to w tak dużej, ale i trudnej zarazem kategorii jak wódka. Tym razem tak właśnie się stało, a zadanie to zostało powierzone agencji Lemon Sky J. Walter Thompson, która zajęła się wymyśleniem całego konceptu marketingowego, włączając w to zarówno projekt opakowania, jak i przygotowanie całej komunikacji. Żubrówka Czarna to czysta wódka pszeniczna bazująca wyłącznie na naturalnych składnikach, pochodzących z Puszczy Białowieskiej. Ciekawym wyróżnikiem jest fakt, że wódka filtrowana jest węglem drzewnym, w który przemieniły się białowieskie dęby.
Cały proces, od pomysłu do jego realizacji, przebiegał na zasadach partnerskiej współpracy z Klientem.
Zobacz również
Projekt stworzenia i wprowadzenia na rynek nowej wódki super premium był wyjątkowy od samego początku. Głęboko wierzymy, że po wielu miesiącach intensywnej pracy udało nam się powołać do życia markę z potencjałem do dokonania prawdziwej rewolucji w tym segmencie. Najwyższa jakość produktu (doskonała pszeniczna wódka), unikalne opakowanie (pierwsza na rynku butelka z czarnego, przezroczystego szkła), koncept marketingowy (Nasz powód do dumy), siła marki Żubrówka (lider na rynku wódki w Polsce) oraz silne wsparcie sprzedaży pozwalają nam z optymizmem patrzeć w przyszłość. Wszystko to nie byłoby możliwe bez agencji Lemon Sky. J. Walter Thompson, która pokazała prawdziwy kunszt marketingowy, a poza tym udowodniła, że nie boi się trudnych zadań, dużej ilości pracy i radzenia sobie z presją czasu.” – mówi Maciej Kwaśniewski, Brand Manager odpowiedzialny za innowacje w CEDC.
Wprowadzenie na rynek Żubrówki Czarnej jest wspierane ekspozycjami i materiałami promocyjnymi w sklepach oraz najlepszych lokalach. Kampania dodatkowo opiera się na działaniach PR oraz komunikacji w mediach społecznościowych i prasie handlowej.
Żubrówka Czarna będzie dostępna w sprzedaży od połowy marca w pojemnościach 500, 700 i 1000ml.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing