Żubry mnożą się w siódmej odsłonie loterii „Dwa Szybkie Żubry”

Startuje kampania „Dwa Szybkie Żubry” – flagowa aktywacja marki Żubr (Kompania Piwowarska). Motywem przewodnim 7. edycji konkursu jest hasło „Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę”. Promocja wystartowała 1 lutego i potrwa 6 miesięcy, do 31 lipca 2022r.
O autorze
1 min czytania 2022-02-08

W największej promocji Żubra tym roku będzie można wygrać aż 12 milionów piw. Wystarczy kupić jednego Żubra, by zgodnie z hasłem kampanii: „Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę” otrzymać podwójną ilość. Jedynym warunkiem jest posiadanie zwycięskiego kapsla lub zawleczki.

Działania wspiera kampania reklamowa przygotowana przez PZL, dom produkcyjny Papaya FIlms i dom postprodukcyjny Platige Image, Hutę 19 im. Joachima Fersengelda oraz dom mediowy Zenith.

Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy opowiadający historię bliskiego spotkania pary żubrów w zmysłowych okolicznościach budzącej się z całą mocą przyrody.

Liczymy, że siódma edycja naszej flagowej akcji, przyniesie konsumentom marki jeszcze więcej radości. W tym roku prowadzimy ją pod hasłem „Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę” – nie chcąc spoilerować – w charakterystyczny, choć odświeżony dla Żubra sposób. Zachęcam do odkrycia buzującego życiem puszczańskiego świata, życząc wielu wygranych – komentuje Urszula Czerniawska-Kapeluch, senior brand manager marki Żubr w Kompanii Piwowarskiej.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co trzeba zrobić, by zostać zwycięzcą? Zasady akcji promocyjnej „Dwa Szybkie Żubry” opierają się na prostym mechanizmie loteryjnym „instant win”. Wystarczy kupić puszkę lub butelkę Żubra i sprawdzić czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się promocyjny Żubr – symbol wygranej. Tym sposobem, kupując jednego Żubra, mamy duże szanse otrzymać ich dwa razy więcej. Kompania Piwowarska przeznacza w tym roku aż 12 milionów piw do rozdania.

Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji, Internecie (m.in. w social media) oraz w punktach sprzedaży.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją – Platige Image. Działania PR i digital przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zaplanowaniem i zakupem mediów zajął dom mediowy Zenith.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się