Kampania „Gratulujemy odważnym” skierowana jest do specjalistów z wysokimi kompetencjami i dużym doświadczeniem zawodowym. Jej celem jest uświadomienie tej grupie pracowników, że aby osiągnąć satysfakcję ze swojego życia zawodowego, warto podejmować ryzyko i decydować się na zmiany.
W ramach współpracy agencja Think Kong odpowiada za prowadzenie komunikacji kampanii na fanpage Pracuj.pl na Facebooku (liczącym ponad 180 tysięcy fanów) oraz koordynuje działania konkursowe. Agencja odpowiada także za współpracę z blogerami, w tym m.in. z Maćkiem Mazurkiem (Zuchem) i Przemysławem Pająkiem ze Spider’s Web.
Zobacz również
Odsłona kampanii w mediach społecznościowych potrwa do końca października.
Za koordynację projektu realizowanego przez zespół konsultantów Think Kong odpowiada Anita Wojtaś-Jakubowska.
![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]