Zuza Duchniewska-Sobczak, Małgorzata Majcher i Maciej Waligóra z nowymi stanowiskami w DDB Warszawa

DDB Warszawa konsekwentnie rozwija struktury kreacji i strategii. Obecni w branży od lat i wielokrotnie nagradzani: Zuza Duchniewska-Sobczak, Małgorzata Majcher i Maciej Waligóra na nowych stanowiskach będą rozwijać i wzmacniać trzy filary działalności DDB.
O autorze
2 min czytania 2023-07-14

Na zdj. od lewej: Małgorzata Majcher, Zuza Duchniewska-Sobczak, Maciej Waligóra

Zuza Duchniewska-Sobczak obejmując stanowisko chief creative officer, będzie odpowiedzialna za tworzenie oryginalnych idei kreatywnych, które są podstawą efektownych i efektywnych kampanii. Małgorzata Majcher będzie wdrażać rozwiązania z wykorzystaniem nowych technologii oraz wspierać strategiczne podejście agencji do biznesów klientów jako chief strategy & innovation officer. A Maciej Waligóra jako chief creative culture officer będzie odpowiedzialny za wypracowanie procesów wspierających DDB Warszawa w podejmowaniu działań, które nie tylko wpisują się w kulturę, ale przede wszystkim będą ją współtworzyć.

– Podstawą skutecznej komunikacji są innowacyjna strategia i zauważalna, nieoczywista kreacja. Z sukcesami robimy to od lat i z tego jesteśmy znani. Świat komunikacji nieustannie się zmienia, pojawiają się nowe media, narzędzia, technologie i sposoby konsumpcji treści. Pojawia się pytanie: czym dzisiaj jest agencja? Naszym zdaniem agencja to kultura, podejście do każdej indywidualności z osobna i wspólna, efektywna praca dla klientów. Dlatego stawiamy na trzy filary: Innowacje, Kreację i Kulturę Kreatywną. Cieszę się, że Zuza, Małgosia i Maciek biorą teraz odpowiedzialność za ich rozwój. Fundamentem wprowadzanych zmian jest przekonanie, że adekwatna kreatywność to największa siła w biznesie – mówi Szymon Gutkowski, managing director DDB Warszawa.

Zuzanna Duchniewska-Sobczak, chief creative officer

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przygodę z reklamą rozpoczęła w 1999 roku w Nowym Jorku. Wielokrotnie nagradzana – ma na swoim koncie ponad 100 lokalnych i światowych nagród, w tym: Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum (w tym Grand Prix), LIA, Shots i Facebook Awards (w tym EMEA Regional Facebook Awards). Razem z DDB Warszawa zdobyła wiele mieczy KTR (w tym 3 razy z rzędu tytuł Agencji Roku KTR) i statuetek Effie (w tym 2 Grand Prix i 2 Euro Effie). Jurorka polskich i międzynarodowych festiwali kreatywności ostatnio Jury Cannes Lions 2021 i KYIV Festival. Od 2014 roku wspiera środowisko młodych filmowców jako członkini kapituły Papaya New Directors.

Małgorzata Majcher, chief strategy & innovation officer

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z branżą reklamową i strategią związana od 15 lat. W DDB Warszawa od 2016 roku łączy perspektywę stratega z innowacyjnym podejściem do biznesu jako strategy & business director. Kilkukrotna jurorka Effie, członkini komitetu Euro Effie jako Effie Europe Steering Committee Member. Kampanie, które współtworzyła, zdobyły wiele prestiżowych nagród w kraju i za granicą, w tym Cannes Lions, Effie, Facebook Awards i KTR. Razem z DDB Warszawa sześciokrotnie rok do roku zdobywała tytuł Agencji Roku Effie. Badaczka indywidualnych motywacji i zachowań w kontekście społeczno-kulturowych oczekiwań, doktor nauk społecznych w zakresie psychologii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Maciej Waligóra, chief creative culture officer

Wielokrotnie zdobywał nagrody za kreację oraz skuteczność na polskich i zagranicznych festiwalach. Co roku angażuje się w co najmniej jedną kampanię non profit, starając się, żeby została zauważona przez rynek. Za jedną z nich otrzymał nagrodę Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Wielokrotny juror kreatywnych dyscyplin, m.in w KTR, Cristal Awards, Golden Drum, Cannes Lions, ADC Global, New York Festivals, KIAF Ukrainian Creative Stories oraz YouTube Works. Dyrektor kreatywny w DDB Warszawa od 2011 roku. W latach 2016-2022 przewodniczący zarządu KTR. W latach 2018-2023 członek zarządu SAR Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej.