Poradnik przygotowany specjalnie dla e-mail marketerów przez… e-mail marketerów ma na celu pomoc w skutecznym dotarciu do skrzynek odbiorczych Klientów. Co w nim znajdziecie?
Planowanie i realizacja kampanii to rzecz trudna, wymagająca wysiłku i doświadczenia. Wysyłanie e-maili z nadzieją, że przyniosą oczekiwaną konwersję – może być złudne. Poradnik powstał właśnie po to, by pomóc marketerom w skupieniu się na najważniejszych aspektach dobrej i przede wszystkim efektywnej kampanii mailingowej.
Zobacz również
E-book koncentruje się na czterech podstawowych działaniach: dbałości o bazę adresów, przestrzeganiu strategii STP, regularnym testowaniu kreacji oraz content marketingu, jednocześnie podkreślając, że najważniejszą zasadą, godną polecenia wszystkim jest po prostu umiar.
Sukces strategii e-mail marketingowej tkwi nie tylko w odpowiednim przygotowaniu bazy. Bardzo ważnym procesem jest również segmentacja i targetowanie. Ponadto, większość z nas codziennie otrzymuje więcej niż 40 maili, dlatego precyzyjne określenie grupy docelowej, wpływa tak znacznie na OR-y i CTR-y wiadomości.
Zwiększanie OR-ów i CTR-ów stanowi nie lada wyzwanie. Pobierz darmowy e-book i #robtolepiej
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
E-book „Co zrobić, by zwiększać CTRy i ORy” do pobrania tutaj: sare.pl/e-book/
Słuchaj podcastu NowyMarketing