„Zwierzęta Świata” to pierwsza i zarazem największa akcja lojalnościowa realizowana przez E.Leclerc w 2019 r. Motywem przewodnim kampanii jest podróż po obu Amerykach, Afryce, Europie, Azji, Australii i Oceanii oraz odkrywanie wielu gatunków zwierząt zamieszkujących te kontynenty. Przedstawicielami poszczególnych obszarów są maskotki dostępne w dwóch rozmiarach.
– Jestem przekonana, że nasi pluszowi bohaterowie będą cieszyć się popularnością wśród klientów. „Zwierzęta Świata” to nie tylko rozrywka, ale też edukacja. W specjalnym albumie do kolekcjonowania naklejek znajdziemy opisy ponad stu gatunków zwierząt oraz ciekawostki ekologiczne – mówi Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor handlowy E.Leclerc.
Zobacz również
W ramach akcji dostępnych będzie pięć dużych maskotek: wilk, żółw, słoń, pingwin i żyrafa oraz ich mniejsze wersje. Dodatkowo klienci mogą zebrać 144 naklejki ze zwierzętami, w tym 36 z efektami specjalnymi – lśniące, błyszczące, szorstkie i futerkowe. W albumie kolekcjonerskim, oprócz opisów zwierząt, znajdują się również quizy i łamigłówki, a także zdjęcia 3D, które można oglądać dzięki dołączonym do książeczki okularom. Stworzono również darmową aplikację mobilną z animacjami uruchamianymi poprzez zeskanowanie specjalnych kodów z naklejek.
Klienci biorący udział w akcji, będą odbierać za zakupy na określoną kwotę naklejki do kolekcjonowania w albumie oraz punkty bonusowe. Zebranie odpowiedniej liczby punktów na przeznaczonej do tego karcie kolekcjonerskiej, pozwoli na zakup maskotek w obniżonej cenie. Punkty bonusowe można zbierać do 7 kwietnia br., natomiast pluszaki będą dostępne do 21 kwietnia.
Album kolekcjonerski będący nieodłącznym elementem akcji to niemal 60 stron, przybliżających jego posiadaczom świat zwierząt. Książeczka zawiera opisy przedstawiające zachowania i miejsca występowania różnorodnych gatunków. Dodatkowy element narracji stanowi postać jeża, który od kilku lat jest symbolem proekologicznego zaangażowania E.Leclerc. W albumie znajdują się jego podpowiedzi, jak dbać o środowisko oraz ciekawostki związane z ekologią.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing