Zgodnie z danymi Woodgreen, w 2023 roku organizacja odnotowała 62-procentowy wzrost liczby porzuconych zwierząt domowych. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest kryzys związany z kosztami utrzymania.
„Cat-alogue” i „Dog-alogue” to katalogi, które powstały przy współpracy brytyjskiego oddziału sklepu IKEA oraz organizacji Woodgreen Association.
Zobacz również
Znajdują się w nich zdjęcia kotów i psów, korzystających z różnych mebli dla zwierząt produkcji sieci IKEA – od wygodnych łóżek, po stylowe drapaki dla kotów. Celem akcji jest podniesienie świadomości na temat adopcji zwierząt oraz zainspirowanie wygodnych przestrzeni do życia dla czworonożnych przyjaciół.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolekcja UTSÅDD, którą promują zwierzaki została opracowana przy pomocy lekarzy weterynarii i ekspertów ds. produktów dla zwierząt. Składa się z 29 elementów zaprojektowanych z myślą o typowych czynnościach kotów i psów: jedzeniu, spaniu, zabawie i chowaniu się.
„Cat-alogue”:
„Pies-alogue”:
Prezentowane w katalogach meble, zostały również przekazane do Centrum Rehabilitacji Woodgreen, aby poprawić stan życia zwierząt oczekujących na adopcję.
– W IKEA wierzymy, że zwierzęta są częścią rodziny. Naszym celem było stworzenie kolekcji, którą pokochają nasze koty i psy i którą będą mogli cieszyć się ich ludzcy rodzice – mówi Michaela Quinlan, dyrektor sprzedaży IKEA w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
– Każde zwierzę zasługuje na kochający dom, w którym czuje się bezpieczne i szczęśliwe. Jesteśmy podekscytowani współpracą z IKEA oraz pomocą zwierzętom ze schroniska, jak również możliwością podnoszenia świadomości na temat naszej misji – dodaje Fiona Cooke, kierownik ds. usług specjalistycznych w Woodgreen.
PS (PS)Influencerzy na TikToku promują kolekcję IKEA dla czworonogów
IKEA na TikToku zaprezentowała kolekcję dla zwierząt. Transmisję na żywo prowadziły same zwierzaki.