Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

(PS)Influencerzy na TikToku promują kolekcję IKEA dla czworonogów

(PS)Influencerzy na TikToku promują kolekcję IKEA dla czworonogów
IKEA na TikToku zaprezentowała kolekcję dla zwierząt. Transmisję na żywo prowadziły same zwierzaki.
O autorze
1 min czytania 2024-05-20

UTSÅDD to sygnowana przez IKEA kolekcja artykułów dla zwierząt. Produkty z tej serii promują w sieci… właśnie zwierzaki. „Kto, lepiej niż one, opowie o naszych nowościach?” – pytają przedstawiciele sklepu. Zrealizowano zatem transmisję online na TikToku, podczas której psy i koty prezentowały nowości z katalogu IKEA.

Na półkach sklepów IKEA w Wielkiej Brytanii pojawiły się produkty, zaprojektowane w oparciu o czynności najczęściej wykonywane przez naszych futerkowych pupili.

@ikeauk Woof! Bark! Meow! The Pet Shopping Network launches on TikTok Live Friday 17th May at 9am! Follow @ikeauk for updates. 🐶🐱 ♬ original sound – IKEAUK – IKEAUK
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Psi i koci tiktokerzy

Poza prezentacją produktów, podczas streamingu na żywo zwierzęcy influencerzy wchodzili w interakcję z widzami. Zachęcali do głosowania na to, jakie produkty i promowane przez kogo chcieliby oglądać internauci. Zarówno takie rozwiązanie, jak i cała kolekcja UTSÅDD są elementami nowego podejścia IKEA do klientów, w którym chodzi o ułatwianie codziennego życia nie tylko ludziom, ale także ich zwierzakom.

– Zwierzęta do znacznie więcej niż tylko domowi pupile. Są członkami rodziny: świętujemy ich urodziny, ubieramy je i, bądźmy szczerzy: w zasadzie to one rządzą naszym domem! W IKEA to rozumiemy, dlatego jesteśmy tak podekscytowani możliwością zaoferowania mebli zaprojektowanych specjalnie dla nich, zaspokojenia ich wyjątkowych potrzeb. Z drugiej strony, nie zapominamy o designie, a ponadto znaleźliśmy sposób na zabawne ożywienie naszej kampanii – tłumaczy Kemi Anthony, menedżer ds. komunikacji marketingowej IKEA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Miłość zaczyna się w domu” – IKEA wspiera osoby LGBTQ+ i ogłasza kolejną akcję z wielobarwną torbą STORSTOMMA

Dom to nie tylko cztery ściany i dach, ale przede wszystkim poczucie przynależności, bezpieczeństwa i akceptacji. W 2024 roku, z okazji przypadającego 17 maja Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii (IDAHOBIT), IKEA przypomina, że miłość zaczyna się w domu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 IKEA przypomina właścicielom zwierzaków, że nie muszą martwić się zniszczeniami w domach

IKEA w kampanii „Don’t worry, you can afford it” pokazuje, że między zwierzakami i niskimi cenami jest wspólny mianownik. Marka w krótkich spotach przypomina, że nawet, jeśli nasz pupil zniszczy jakiś przedmiot to bezproblemowo i tanio można kupić go w sklepach IKEA.

Zdjęcia: IKEA UK