Igrzyska olimpijskie w Paryżu rozpoczynają się w ostatnim tygodniu lipca, więc wiele sportowych firm rusza z tematycznymi kampaniami już dziś. Jest wśród nich także Nike, a jej najnowszy spot nawiązuje do walki o zwycięstwo i znaczenia nastawienia dla tego procesu.
W klipie słyszymy głos aktora, Willema Dafoe, i widzimy czołowe gwiazdy międzynarodowego sportu, m.in. norweskiego biegacza średnio i długodystansowego – Jakoba Ingebrigtsena, włoską paraolimpijką reprezentującą kraj w szermierce – Bebe Vio i kenijskiego maratończyka – Eliuda Kipchoge.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– [Ten spot] to opowieść o tym, co trzeba zrobić, żeby być najlepszym. O spuściźnie, która jeszcze nie została ukształtowana. I o marzeniach, które staną się rzeczywistością. Przypomina światu, że nie ma nic złego w chęci zwycięstwa – tłumaczy Nicole Graham, dyrektor ds. marketingu w Nike.
W reklamie zebrano spostrzeżenia sportowców na temat dążenia do zwycięstwa, odwagi, determinacji, poświęcenia i pasji, których sportowcy potrzebują, aby dotrzeć na szczyt i olimpijskie podium w uprawianej dyscyplinie.
„Jeśli nie chcesz wygrać, to już jesteś przegrany” – głosi jedno z głównych haseł kampanii. Za reżyserię spotu odpowiada Australijka, Kim Gehrig, znana m.in. z pracy nad klipem dla Amnesty International „You are Powerful” i teledyskiem Chaka Khan do utworu „Like Suga”.
Zdjęcia: Nike
PS „Art of Victory”: Nike na fasadzie Centrum Pompidou stworzyło instalację wideo nawiązującą do igrzysk olimpijskich
Od 24 lipca do 11 sierpnia br. potrwa akcja promocyjna Centrum Pompidou i Nike pt. „Art of Victory”. Sportowa marka upamiętni w niej kultowy model butów Air i przypomni ważne momenty z historii zmagań na kortach czy bieżniach.