„Zwycięstwo nie jest dla każdego”: Nike przekonuje, że droga do wygranej rozpoczyna się w głowie sportowca

„Zwycięstwo nie jest dla każdego”: Nike przekonuje, że droga do wygranej rozpoczyna się w głowie sportowca
„Zwycięstwo nie jest dla każdego” to hasło kampanii Nike, w której firma przekonuje, że w nastawieniu na wygraną nie ma nic złego. Twarzami akcji zostali m.in. Serena Williams, LeBron James i Qinwen Zheng.
O autorze
1 min czytania 2024-07-22

Igrzyska olimpijskie w Paryżu rozpoczynają się w ostatnim tygodniu lipca, więc wiele sportowych firm rusza z tematycznymi kampaniami już dziś. Jest wśród nich także Nike, a jej najnowszy spot nawiązuje do walki o zwycięstwo i znaczenia nastawienia dla tego procesu.

W klipie słyszymy głos aktora, Willema Dafoe, i widzimy czołowe gwiazdy międzynarodowego sportu, m.in. norweskiego biegacza średnio i długodystansowego – Jakoba Ingebrigtsena, włoską paraolimpijką reprezentującą kraj w szermierce – Bebe Vio i kenijskiego maratończyka – Eliuda Kipchoge.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– [Ten spot] to opowieść o tym, co trzeba zrobić, żeby być najlepszym. O spuściźnie, która jeszcze nie została ukształtowana. I o marzeniach, które staną się rzeczywistością. Przypomina światu, że nie ma nic złego w chęci zwycięstwa – tłumaczy Nicole Graham, dyrektor ds. marketingu w Nike.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W reklamie zebrano spostrzeżenia sportowców na temat dążenia do zwycięstwa, odwagi, determinacji, poświęcenia i pasji, których sportowcy potrzebują, aby dotrzeć na szczyt i olimpijskie podium w uprawianej dyscyplinie.

„Jeśli nie chcesz wygrać, to już jesteś przegrany” – głosi jedno z głównych haseł kampanii. Za reżyserię spotu odpowiada Australijka, Kim Gehrig, znana m.in. z pracy nad klipem dla Amnesty International „You are Powerful” i teledyskiem Chaka Khan do utworu „Like Suga”.

Zdjęcia: Nike

PS „Art of Victory”: Nike na fasadzie Centrum Pompidou stworzyło instalację wideo nawiązującą do igrzysk olimpijskich

Od 24 lipca do 11 sierpnia br. potrwa akcja promocyjna Centrum Pompidou i Nike pt. „Art of Victory”. Sportowa marka upamiętni w niej kultowy model butów Air i przypomni ważne momenty z historii zmagań na kortach czy bieżniach.