„Zwycięzcy nie są zrobieni z croissantów”: olimpijska kampania Quaker Oats z przymrużeniem oka

„Zwycięzcy nie są zrobieni z croissantów”: olimpijska kampania Quaker Oats z przymrużeniem oka
„Zwycięzcy nie są zrobieni z croissantów” przekonują brytyjscy sportowcy na igrzyskach w Paryżu. Hasło podchwycił zespół firmy Quaker Oats i tak powstała kampania OOH nawiązująca do problemu braku owsianki w menu wioski olimpijskiej.
O autorze
1 min czytania 2024-08-09

Co na śniadanie jedzą Francuzi? Croissanty i dżem! A czym zaczynają dzień Brytyjczycy? Na przykład owsianką. I to właśnie na brak tego dania w olimpijskim menu narzekali sportowcy z Wysp Brytyjskich w artykule The Telegraph. Tę niecodzienną sytuację i prośbę wykorzystała firma Quaker Oats, producent płatków owsianych, która wraz z Uncommon Creative Studio zrealizowała kampanię outdoorową.

„Zwycięzcy nie są zrobieni z croissantów” – głoszą hasła widoczne na podświetlanych billboardach widocznych w brytyjskich miastach, a także na reklamach drukowanych w The Metro i Daily Mirror.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Olimpijskie menu w Paryżu to temat niemal równie ważny, jak wyniki osiągane podczas XXXIII Igrzysk Olimpijskich. Wielu sportowców poświęca posty i rolki publikowane w social mediach właśnie potrawom serwowanym w wiosce. Jest wśród nich m.in. norweski pływak, Henrik Christiansen, który na swoich kontach w mediach społecznościowych opowiada o uwielbianych muffinach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

@henrikchristians1 We have chocolate muffin before GTA 6 #fyp #olympics #paris2024 #olympictiktok #olympicvillage #muffins #gta #gta6 ♬ GTA San Andreas Theme (Remake) – Ben Morfitt (SquidPhysics)
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Najlepsze kampanie związane z IO 2024 w Paryżu według System1

Sprawdź ranking najlepiej ocenionych przez System1 kampanii związanych z Igrzyskami Olimpijskimi i Paralimpijskimi w Paryżu.