Do udziału w Konkursie przystąpiło 26 zespołów 2-osobowych. Nagrodą dla zwycięzców jest udział w międzynarodowych fianałach Young Creatives Integrated Competition, który odbędzie się w dniach 13-18.11.2020r.
Trzy nominacje w konkursie powędrowały do zespołów:
Zobacz również
- Anna Kubas oraz Maciej Sznerch
- Katarzyna Rasińska oraz Maciej Kaczorowski z VMLY&R
- Joanna Juchacz oraz Marta Marciniak z VMLY&R
W tym roku młodzi kreatywni w kategorii Integrated zmierzyli się z briefem dotyczącym ograniczenia spożycia mięsa. Autorką wyzwania konkursowego była Ania Roman, Saatchi&Saatchi IS.
– Uczestnicy tegorocznej edycji Konkursu zasługują na wielkie brawa za wysoki poziom zgłoszeń. Podczas obrad, jury bardzo doceniło to, że odpowiedzi na zadany brief miały mocny background komunikacyjny oraz biznesowy. Widać było też skrupulatność w rozpracowaniu i zrozumieniu grupy docelowej, co zaowocowało wieloma ciekawymi pomysłami. Zwycięski duet – Monika Braksal i Paweł Szlęk – psychograficznie „zdemaskował” konsumenta, oraz pokusił się o niestandardowy, ale ciekawy kanał dotarcia. Pomysł odważny, „out of the box” i zapadający w pamięć, z dużym potencjałem do trwałej zmiany przyzwyczajeń żywieniowych. Serdecznie gratuluję – podsumowała Ania Roman, Saatchi&Saatchi IS.
Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 31 lat. Prace w ramach kategorii oceniało jury pod przewodnictwem Piotra Osińskiego – Regional Creative Director w VMLY&R Poland w składzie: Anna Roman/ Saatchi&Saatchi IS, Koka Skowrońska/Plej, Marcin Pucyk/2012 Agency, Tomek Wirski/MISBHV.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing