Do udziału w Konkursie przystąpiło siedemnaście zespołów 2-osobowych. Jako nagroda, wszyscy zwycięzcy zostali zakwalifikowani do międzynarodowego fianału Young Creatives Integrated Competition, który rozpocznie się 13 listopada 2021 r. w Lizbonie. Zwycięski team pojedzie także na festiwal Young Lions Competition, odbywający się w Cannes.
W tegoroczen jedycji Young Creatives Eurobest wyróżnienie specjalne otrzymał duet:
Zobacz również
- Adam Czartoryski i Bartosz Włodarczyk z Saatchi&Saatchi.
Wyróżnienia dodatkowe otrzymały zespoły:
- Maciej Kaczorowski + Joanna Juchacz, VML&R
- Elżbieta Konopińska-Dudek + Krystian Wojtkowski, Przestrzeń
- Dariusz Grzywacz + Ewa Sypień, Artegence
W tym roku młodzi kreatywni w kategorii Integrated zmierzyli się z briefem dotyczącym zainteresowania studentów subskrybcją i słuchaniem audiobooków na Storytel, dzięki specjalnie przygotowanej czteroletniej zniżce skierowanej do tej grupy docelowej. Autorami wyzwania konkursowego byli Justyna Zarejko i Jakub Barzak, Storytel – partner projektu, a także Rafał Lampasiak – strateg oraz członek składu jurorskiego konkursu.
Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 31 lat. Prace w ramach kategorii oceniało jury pod przewodnictwem Tomasza Misiukiewicza z agencji Przestrzeń, w składzie:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Dawid Kazimierczak (180 Heartbeats)
- Michał Oleksow (Cut the Mustard)
- Ewelina Gąska (Saatchi&Saatchi)
- Filip Dawid (Leo Burnett)
- Anna Roman Pluta (Saatchi&Saatchi)
- Rafał Lampasiak (Mullelowe Warsaw / Miediahub Poland)
Organizatorzy konkursu: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, KTR, Young Creatives, Eurobest. Partner: Storytel, Shutterstock.
Słuchaj podcastu NowyMarketing