Zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych stają się naszą codziennością. I nie chodzi tylko o drobne transakcje (gazeta, kosmetyki, płyta CD), ale o konkretne produkty codziennego użytku takie jak: sprzęt elektroniczny, odzież, obuwie, markowe kosmetyki, nie wspominając o droższych ofertach typu samochód, markowe meble, itp. W domu wolimy korzystać z tableta bardziej niż z komputera czy laptopa. Tymczasem wiele rodzimych e-sklepów nadal nie radzi sobie z zarządzaniem i obsługą konsumentów digitalnych oraz wciąż utrzymuje stereotypowe podejście, które dzieli zamiast łączyć światy online z offline.
Zdecydowana większość oferentów nadal nie zdaje sobie sprawę z tego, że kanały sprzedaży online i offline wzajemnie się uzupełniają,tworząc tzw. Kanał Uniwersalny. Bo konsumenci oczekują zintegrowanych rozwiązań!
Zobacz również
W raporcie „Zwyczaje zakupowe Konsumenta Digitalnego” wiedza ilościowa została zweryfikowana przez pryzmat praktycznego zastosowania. Do pogłębionych wywiadów wybrano typowych reprezentantów digitalnego pokolenia. Osoby nie tyle młode, co korzystające (kupujące) regularnie zarówno w sieci, jak i w galeriach handlowych. Interesujące się nowinkami technologicznymi i lubiące z nich korzystać. Ale też na tyle reprezentatywne, aby uchwycić nie tylko zachwyt nad obecnymi możliwościami e-zakupowymi czy m-zakupowymi, ale też wiele barier i niedociągnięć w stosunku do oczekiwań komfortowych, wygodnych i szybkich zakupów.
Zachęcamy do lektury raportu „Zwyczaje zakupowe Konsumenta Digitalnego”, bo oprócz powyższych wymienionych informacji, znajdują się tam również praktyczne wskazówki dla zarządzających z branży Retail&Fashion i nie tylko.
Raport dostępny na stronie www.shoppingshow.pl. NowyMarketing jest patronem medialnym publikacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing