Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Zwyczajnie Niezwyczajny Sklep w Warszawie – kampania informacyjna wspierająca syryjskich uchodźców w Turcji

Na dwa dni z Paryża i Mediolanu w Warszawie zawitał Zwyczajnie Nadzwyczajny Sklep wzorowany na tych, do jakich uczęszczają syryjscy uchodźcy w Turcji. Akcja ma na celu promocję największego w historii Unii Europejskiej i Światowego Programu Żywnościowego ONZ programu pomocy humanitarnej.
O autorze
1 min czytania 2018-10-23

Turcja gości największą liczbę uchodźców – blisko 4 miliony osób – spośród których większość pochodzi z Syrii. Światowy Program Żywnościowy i Unia Europejska stworzyły program o nazwie Ratunkowa Sieć Zabezpieczenia Socjalnego (po angielsku Emergency Social Safety Net, w skrócie ESSN), w ramach którego wsparcie finansowe otrzymuje blisko 1,4 miliona uchodźców przebywających w Turcji. 

Znaczenie tej pomocy zostało zaprezentowane w ramach #IncredibleOrdinary Shop (Zwyczajnie Nadzwyczajny Sklep) w Warszawie 9 października 2018 roku. Była to dwudniowa wystawa przedstawiająca historie rodzin ośmiu uchodźców objętych programem. Bohaterowie tej kampanii informacyjnej wyjaśnili, dlaczego pozornie zwyczajne produkty, zakupione dzięki wsparciu ESSN, mają dla nich niezwykłe znaczenie.

Partnerem akcji w Polsce jest Polska Akcja Humanitarna. Kampanię wspierają m.in.: Magdalena Mielcarz, Maja Bohosiewicz i Sonia Bohosiewicz, Weronika Rosati, Paulina Młynarska, Anna Skura (What Anna Wears), Kaja Wolnicka (moi-mili.pl) oraz Martyna Damska.

Więcej informacji na temat kampanii oraz historie poszczególnych osób znajdują się na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj