Często twierdzi się, że „mają już wszystko”, ale co rzeczywiście chcieliby mieć, gdyby musieli ograniczyć się wyłącznie do tego, co zmieszczą do jednego kartonu? BBC Brit przy okazji premiery pierwszej polskiej produkcji „Spakowane życie” zaprosiło Olgę Bołądź, Piotra Stramowskiego, Joannę Jędrzejczyk i Make Life Harder do podjęcia wyjątkowego wyzwania – wyselekcjonowania najważniejszych dla nich przedmiotów, które zabraliby ze sobą przy przeprowadzce, mając do dyspozycji tylko jedno, małe pudło…
I tak w spakowanych przez uczestników wyzwania pudłach znalazły się zarówno rzeczy związane z ich profesją, jak i swojego rodzaju „talizmany” – w przypadku Joanny Jędrzejczyk dosłownie, ponieważ była mistrzyni UFC nie wyobraża sobie podróży bez łańcuszka podarowanego jej przez mamę! W domu Olgi Bołądź tę rolę spełnia wielki, niebieski królik Karolek, który jest jednocześnie ulubioną zabawką jej syna. Piotr Stramowski natomiast podejmując wyzwanie #SpakowaneŻycie w pierwszej kolejności chwycił za pamiątki z Nowego Jorku, podczas gdy Jakobe Mansztajn z Make Life Harder zdecydował się na pudełko pełne rodzinnych zdjęć, z którymi wędruje z mieszkania do mieszkania.
Zobacz również
Wyzwanie #SpakowaneŻycie pokazuje, jak zaskakująca wartość i historie potrafią stać za przedmiotami, które dla innych zdają się być jedynie częścią wystroju. Tymczasem każdy z nas posiada w swoim mieszkaniu rzeczy, które zmieniają przysłowiowe cztery ściany w dom. Najlepiej wiedzą o tym bohaterowie serii BBC Brit „Spakowane życie” – ekipy firm przeprowadzkowych z Lublina, Warszawy, Gdańska, Rybnika i Sosnowca, które pomagają klientom w całej Polsce w relokacjach. Niezależnie od tego, czy podejmują się transportu cennego przedmiotu, czy pracy pod dużą presją czasu, każde zlecenie to coś więcej niż fizyczne wyzwanie – to ciekawe osobowości, życiowe historie oraz wachlarz emocji związany z rozpoczęciem nowego rozdziału w życiu ich klientów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Premiera serii „Spakowane życie” już w piątek 8 maja o godz. 22:30 na kanale BBC Brit.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za ideę kreatywną akcji odpowiada agencja Flywheel.