„Życie warto smakować” czyli nowa kampania CHANGE dla Mieszko S.A.

Po wygranym przetargu agencja CHANGE (Group One), przygotowała nową platformę komunikacyjną dla produktów czekoladowych firmy Mieszko S.A. pod hasłem Życie warto smakować. Główna idea zbudowana została wokół celebrowania słodkich momentów i wyjątkowych chwil spędzanych z bliskimi.
O autorze
0 min czytania 2016-11-09

Pierwsza odsłona nowej kampanii marki Mieszko koncentruje się na Michaszkach, które przeszły nie tylko lifting opakowań, ale także poprawiły jakość i walory smakowe dzięki ulepszonej recepturze, w której zwiększono ilość orzechów do 25%.

Kampania ma zasięg ogólnopolski, a jej głównym medium będą lokalne nośniki OOH w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Raciborzu, a także w Zagłębiu i na Śląsku.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja CHANGE, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing