Żyj muzyką z Heinekenem i wygrywaj codziennie karnety na festiwale oraz inne muzyczne nagrody

Heineken od lat łączy się z muzyką, gwarantując swoim fanom najlepsze koncertowe doznania. Te emocje przybliża aktywacja marki, w której wygrać można karnety na Open’er Festival i Kraków Live Festival...
O autorze
1 min czytania 2017-06-07

… a także słuchawki i bezprzewodowe głośniki, które pozwolą cieszyć się dźwiękami najwyższej jakości w każdym miejscu i czasie.

W konkursie Heinekena konsumenci będą mogli wykazać się kreatywnością. Żeby wziąć udział w akcji wystarczy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl, wpisać kod spod kapsla lub zawleczki i odpowiedzieć na pytanie: „Jak żyjesz muzyką?”. W swojej propozycji użyć trzeba trzech podanych, codziennie innych słów. Najciekawsze zgłoszenia zostaną wyróżnione wyjątkowymi nagrodami. Codziennie do wygrania są aż trzy karnety na festiwale (najpierw Open’er Festival, potem Kraków Live Festival) lub sprzęt firmy Sony: trzy zestawy słuchawek z funkcją Extra Bass oraz trzy bezprzewodowe głośniki.

Lubimy angażować naszych konsumentów w niestandardowy sposób, a ten konkurs łączy ich kreatywność z pasją. Karnety na festiwale, które są do zdobycia w tej aktywacji, zapraszają do świata najlepszej muzyki, a sprzęt firmy Sony pozwoli się nią cieszyć w każdym miejscu – mówi Marcin Filipiak, Senior Brand Manager marki Heineken w Polsce. Aktywacja wystartowała 29 maja i potrwa do 11 sierpnia. Biorą w niej udział opakowania z dedykowanym muzycznym motywem na etykiecie oraz wszystkie produkty nowego wariantu Heineken 3.

Konkurs jest elementem globalnej kampanii marki pod hasłem „Żyj muzyką”. Heineken daje swoim konsumentom najlepsze możliwości przeżywania muzyki w każdy możliwy sposób, dlatego od lat wspiera znane i cenione festiwale na całym świecie jak m.in. amerykański Coachella Music and Arts Festival czy Balaton Sound Festival na Węgrzech. Współtworzy też najgorętsze polskie festiwale – Open’er Festival, Kraków Live Festival, a od tego roku, po raz pierwszy, także i Orange Warsaw Festival.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowością na tych imprezach jest obecność pierwszego w Polsce wariantu marki – Heineken 3. To piwo o obniżonej zawartości alkoholu (3,3 proc.), dzięki czemu można je spożywać nie tylko w wyznaczonych strefach, ale także pod samą sceną. Przez całe muzyczne lato tych okazji do łączenia Heinekena z najlepszą muzyką będzie na pewno wiele.

Słuchaj podcastu NowyMarketing